Berat benim kardeşim gibi, onu kendi kardeşim gibi seviyorum.
Uykuya dalmıştım, halen daha yoldaydık. Boraya döndüm ve " Ne kadar kaldı " dedim.
Bana baktı ve gülümsedi " Geldik sayılır canım " dedi ve önüne döndü.
Biraz zaman geçtikten sonra ağaçların arasından geçtik arabayla.
Baya özlemiştim burayı. Araba durduğunda indim ve geldiğimiz İki katlı küçük bir villanın önünde durduk.
Bana doğru koşan altı yaşındaki çocuğu görür görmez gülümsedim.
Yanıma geldi ve kollarını açtı " Seni çok özledim" dedi.
Ben de kollarımı açtım bir birimize sarıldık , öyle sıkı sarılıyordu ki kaybetmekten korkar gibi .kulağına doğru " ben de " dedim.
Onu kucağıma alarak eve girdim.
★★★
Arabadan indim, okula gelmiştim .
Berata döndüm " teşekkürler berat " dedim.Gülümsedi " her zaman bekleriz küçük kardeş" dedi gülümsedim ve okulun içine girdim.
Ve sınıfa doğru yürümeye başladım.
Bir haftadır okulda yoktum.Aklıma gelen tek şey abimi kim öldürdü abimin kimseye bir kastı yoktu ki en azından benim bildiğim !
Ama abim bir mafya o yüzden bayağı düşmanı vardır, benim bilmediğim.
Bunları düşünürken bir anda biri bana çarptı " siktir ya... Önüne baksana " dedim. Üzerime dökülen kahveye bakara .
Kafamı yukarı doğru kaldırdım, yine kalbim hızlandı , kalbim niye hızlanıyo ?
" Bora" dedim sadece.Bana sinirli bir şekilde bakıyordu ama bu sinir ona kızdığım için değildi sanki başka bir şeye kızmıştı galiba.
" Önüne baksana kızım " dedi.
Bana kızım mı demişti o , işte şimdi sinirlenmiştim.
" Kiminle konuştuğunu unutma bora, ben senin o takılsığın salak arkadaşlarına benzemek" dedim sinirli bir ses tonu ile , bana alay edermiş gibi baktı ve " en azından ben bir hafta boyunca biri ile takılmıyom benim takıldığım kızlar tek gecelik " dedi.
O kadar çok sinirlendim ki bir anda bora'nın yanağına sert bir tokat attım ve " haddini bil ... Ben kiminle ne yaparsam yaparım ve ayrıca bu seni ilgilendirmez" dedim ve girdiğim kapıdan dışarı çıktım .
Ve arabama bindim ve her zaman ki uçuruma sürdüm ve tam uçurumun önünde durdum ve arabadan indim uçurumdan ayaklarımı sallandırmaya başladım ve telefonu elime aldım daha sonra kulaklığı da aldım
Kulaklığı kabından çıkardım ve birini kulağıma yerleştirdim daha sonra diğerini de kulağıma yerleştirdim müzik uygulamama girdim ve hızlı bir şekilde yukuarı kaydırdım ve bir anda durdurdum ve bir müziğe bastım.
'Keşke Son Bir Defa Ellerini Tutsam'
Müziğini açtım ve dinlemeye başladım bu müziği nasıl seçtim bilmiyorum ama dinledikçe sinirim hayal kırıklığına ve kırgınlığa dönüştü ve gözlerim doldu ama ağlamadım ben ağlamazdım ağlayamazdım ben güçsüz değilim.
İki sahat orada öylece oturdum ama yetmedi kırgınlığım geçmedi ve bu beni sinirlendirdi, ayağıya kalktım ve arabaya bindim boks salonuna sürdüm.
Arabadan indim ve kapıdan içeriye girer girmez " Ooooo " diye ses duydum.
Ooooo luyanlar beni tanıyanlardı , abimden sonra buraya sık gelir ve ringe çıkardım ve şimdi de çıkıcağım ki kızgınlığım azalsın.
Boks eldivenleri mi taktım ve hakem " başla " komutunu duyar duymaz başladım , her zamanki gibi yine ben kazanmıştım .
Her kez alkışlıyordu ve ismimi söyleyerek bağırıyorlardı , pek umursamıyordum doğrusu.
Ringden indim ve soyunma odasına gittim , üzerimi değiştim ve dışarı cıktım.
sinirim az çok geçmişti ama yine de sinirliydim.
Arabaya bindim ve terk edilmiş evlerin olduğu bir mahalleye gittim, her zaman buraya geliyordum.
Sinirli ve üzgünken en son geldiğim de abim ölmüştü ama şımdi sinirliydim.
Buraya gelmemin tek nedeni rahatlamak ve ben bunu ancak graffiti ile yapabilirim ve başladım.
02.38 dakika sonra artık bitmişti geri çekildim ve baktım
Zihnim öyle karışıktı ki öfkemi kusmak istiyordum ama kusamıyordum ve susuyordum ama bu beni daha çok sinirletiyordu bu yüzden bu gıraffitiyi yapmıştım.
Bir anda omuzumda bir el hissettim...
★★★
Sizce kim
Yorumlarınızı bekliyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öldür Beni
RomansaAşk en ölümcül zehirdir *** mavi , boranın sakladıkları yüzünden ondan gitmeyi istedi ama bunu başaramayacak çünkü bir birine bağlanmış olan iki kalbi ayıramayacak. Kalpler ne ayrıla biliyor ne birleşebiliyor ama bir bir...