BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN İYİ OKUMALAR :D
''Harry, buraya neden geldik? Odama gitmeyecek miydik?'' Diye sordu kız, onda beni rahatsız bir şeyler vardı.
Harry bakışlarını bana çevirince başımı öne eğip onları dinlemiyormuş gibi görünmeye çalıştım. Gözlerim bulanık görüyordu aynı zamanda karartı sağ gözümü hafiften ele geçiriyor gibiydi, geçmesini umarak şakaklarımı ovdum.
''Bu gece bir işim var Holly, yarın seni ararım.'' Dedi soğuk bir şekilde, bakışlarımı yerden kaldırıp kıza çevirdim. Kızın gözleri benimkilerle buluştuğunda adeta ateş püskürüyordu.
''Ah, tabii.'' Adının Holly olduğunu öğrendiğim kız Harry'e doğru birkaç adım attı ve ona sıkıca sarılıp omuzlarının üzerinden yılan gibi bana keskin bir bakış fırlattı. Ben ise yutkunup oturduğum yerde kamburlaştım.
Holly Harryden ayrıldıktan hemen sonra ona bakıp göz kırptı sonrasında ise mekandan çıkıp gitti ve giderken partideki birkaç insanla selamlaştı. Muhtemelen kampüsteki insanlar onu tanıyorlardı.
''Lanet olsun, fıçıyı değiştirmem gerek.'' Dedim fısıldarcasına, kendi kendime konuşmamı garip karşılayan yoktu çünkü insanlar kendilerini delicesine müziğe kaptırmışlardı. Ayağa kalkıp kollarımı boş tenekeye doladım.
''Hey! Ne yaptığını sanıyorsun?'' Diye sordu Harry, kaşlarını çatmış ve ellerini beline koymuştu. Omuz silkip sahte bir gülücük attım.
''Sadece fıçıyı doldurmaya gideceğim... Belki yenisiyle değiştireceğim, bu seni ilgilendirmiyor Styles. Kendi işine bakmalısın.'' Verdiğim karşılık kızgınlık ve otoritercilik ile karışıktı. Harry bir an için kısa süreli şoka girse de etkisinden çıkması uzun sürmemişti.
''Çelimsiz kollarınla o fıçıyı doldurduğunda taşıyamayacaksın Keila.'' Alaycı ifadesinin ardından kahkaha attı.
''Bu işi ben istedim ve senden yardım istemedim. İlaçlarımı getirmişsin teşekkür ederim fakat fazlasına gerek yok Harry, gerçekten.''
Depoya inmek için ayağa kalktığım sıra karnıma saplanan ağrıyla beraber fıçıyı standın üstüne geri bıraktım.
''Burada bekle Keila ve ettiğim yardımlara karışma.'' Cevap vermeme fırsat bırakmadan fıçıyı kollarının arasına aldı ve depoya yöneldi.
Ellerimi karnımın üzerine koyup hafif baskı uyguladım, bu ağrı bazen dayanılacak gibi değildi. Gözlerim bugün bira sırasına giren adını bilmediğim ama dikkatimi bir şekilde çeken kıza kaydı, sarı saçlarını savurup etrafı kolaçan ettikten sonra aralık depo kapısına doğru yöneldi.
Dakikalar durmadan geçiyor ve Harry bir türlü geri gelmiyordu, ona bakmak için ayağa kalkıp depoya yöneldim. Tam gireceğim sıra Niall kapının önünde belirdi ve sertçe geriye doğru yaslanarak kapıyı kapattı. Bu anlamsız hareketi karşısında kaşlarımı kaldırıp başımı 'ne oldu?' dercesine salladım ardından gerileyip kollarımı birbirine doladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOLCU
Fiksi Penggemar''İlk görüşte aşk olduğunu anlayamamıştı, nefret ediyordu. Canının yanacağını tahmin edememişti sadece havaalanında tanıştığı sıradan insanlardan biri sanıyordu. İlerleyen zamanlarda işler değişiyordu, ülkeye yerleşebilmek için formalite evliliği ya...