3.

138 16 4
                                    

Changbina a Felixe...ten co tu dělá. Vždyť je nezletilý, teda myslím.

Když už to vypadalo, že se do sebe pustí, rozhodl jsem se zjistit, o co jde. Nemusel jsem chodit nijak blízko, protože jejich křik byl slyšet skoro až na druhý konec klubu. Chvilku jsem přemýšlel, než mi došlo, o čem se baví.

„Co si jako myslíš?! Po skoro třech letech si to sem jen tak nakráčíš, jako by se nechumelilo po tom, co jsi se jen tak vypařil!"

„Chápeš, že já za to prostě nemů-"

„Mně je úplně u prdele jestli si za to mohl nebo ne. Alespoň jsi mohl něco říct."

„To není tak jednoduchý, ty nevíš co se stalo a-"

„Přesně, nevím. Protože někdo považoval za zbytečný mi to říct"

„I kdybych chtěl, říct ti to nemůžu."

„Jo ale prachy to bys chtěl co."

To mi stačilo, abych si domyslel, že se zřejmě znají, a že ten Felix po něm chce peníze. Když se na něj tak podívám, nemá na sobě nic... jak to říct...luxusního. Obyčejná černá mikina, černé kalhoty. Ale k čemu potřebuje peníze? Dál jsem nad tím nepřemýšlel a vydal se k nim.

„Hej, ztište se. Jdete slyšet až na druhý konec klubu." Čekal jsem, že mi Felix společně s Binem dají nějaký pohled nebo mě nějak seřvou, ale to co udělal mě překvapilo. Felix se na mě pouze podíval, než se otočil na podpatku a odešel. Chvilku se mi dokonce i zdálo, že jsem zahlédl slzy, ale to hnedka přešlo. To co mě však zarazilo, býk monokl po okem.

Kde ho vzal? Vždyť před 3 hodinami skončila škola a jako správný žák by měl sedět doma a šprtat.

 Nevím, co to do mě vjelo, ale vydal jsem se za ním. Možná bych o něm mohl potom roznést drby. Ale abych byl upřímný, nějak se mi nechtělo si hrát na zlýho. Zná se s Binem, takže zas tak špatnej by být nemusel. Vydal jsem se tedy za ním. Avšak hned jak jsem si uvědomil, jakým směrem jde,  začal jsem zvažovat všechna svá životní rozhodnutí.

My z centra tomu říkáme Zapadákov, protože tam žijí doopravdy divní lidí a no, nechceš se zaplést s někým od tamtud. Třeba tam jde jenom na návštěvu, snažil jsem se sám sebe přesvědčit. I když jsem tomu nevěřil. Částečně jsem to chtěl nechat být, ale něco mi říkalo, ať jdu za ním. A tak jsem taky udělal.

Popravdě vůbec se mi to nelíbilo. Po cestě jsme nepotkali jednu jedinou lampu. Když už jsme šli zhruba patnáct minut, chtěl jsem to vzdát. Ale Felix se najednou zastavil. Rozhlédl jsem se kolem a spatřil obyčejný pavlačový dům. Nevypadalo to tady nějak hezky. Rozbitá skla, odpadky všude možně. A hele i cigarety.

Dál bych si to tady prohlížel, ale došlo mi, proč tu vlastně jsem. Odtáhl jsem zrak od země a podíval se na Felixe, který si to mířil ke schodům. Blíž jsem se už jít neodvážil, a tak jsem ho sledoval z mého momentálního místa.

Felix vyšel schody a šel až na konec chodby. Následně vytáhl klíče, odemkl a vešel dovnitř. Chvilku jsem přemýšlel, že už se vrátím. Přeci jen kluci se musí divit, kde jsem. Moje rozhodování však skončilo, když jsem uslyšel rozbíjení skla a křik. Rychle jsem zvedl pohled ke dveřím, do kterých Felix vešel.

Po chvilce se dveře otevřely a někdo z nich vyšel. Byl to Felix. Ale tekla mi krev z ruky. Když jsem ho sledoval, jak jde chodbou, stihl jsem si všimnout rozbitého skla z okna Felixova bytu. Nevěděl jsem, kudy Felix půjde, proto jsem se rychle otočil a rozběhl se zpět ke klubu. Cestou jsme vůbec nepřemýšlel, o tom co jsme viděl. Hlavně jsme od sud chtěl pryč.

V klubu jsem našel kluky u jednoho stolu. Všichni vypadali, že jsou úplně zabraní do konverzace. A tak jsem toho využil. Potichu jsem se vplížil za Seugmina a vybafl. „Baf."

„Kámo si kokot!?" Bylo jediné co jsem od Seungmina dostal spolu s plácnutím po ruce. „O čem jste se bavili?" Zeptal jsem se, když jsem si sedal. „Ale jenom jak k nám ma přijít ten další nový kluk."

Někdo další? Že jsem o tom neslyšel... počkat možná Minho něco takového říkal- I tak jsem se rozhodl zeptat a dělat, že nic nevím. „A kdo to je, že jsem o něm neslyšel?"

,,Vždyť jsme ti o něm říkal?!" Minhovi jsme pouze dal můj oblíbený pohled a dál se mu nevjenoval.

„Nějaký Han." Odpověděl Bin.

Han...Han...nebudu lhát, něco mi to říká.

Seungmin pleskl Bina přes ruku se slovy: „Ty si vážně nikdy nic nezapamatuješ."

„Je to Han Jisung."

Han Jisung.... ne nikoho takového, počkat...

„HAN JISUNG?"

___________

Koho by zajímalo, jak vypadám, běžte se podívat na ig. ;)

Ig: yunadelane

Stranger [hyunlix]Where stories live. Discover now