Credits to: Zakani_Donovan
Kontextus: Ezt a történetet @blairamok egyik NAGYON boldogtalan posztja inspirálta ahogy Crowley átveszi Beelzebub helyét a pokolban.
Aziraphale biztos volt, hogy Crowley a pokolban van. Ennek nem így kellett volna mennie. Csak azért ment a Metatronnal, hogy biztonságban tartsa! Most le kell mennie Oda és megmenteni.
TW: kínzás említése és enyhe leírása
*Fordítói megjegyzés: A „principality" szót fejedelemnek fordítottam le. Nem találtam rá jobb fordítást meg nem tudom, hogy pl a Bibliában, hogy fordítják de itt azért odaírtam zárjólben angolul is, hogy nehogy valaki összezavarodjon.
Szavak száma: 2708
Aziraphale szemszöge:
A Mayfair-i lakás üres volt. Ahogy a (még mindig új) arkangyal végigsétált a szobákon hűvöset érzett. Minden romos volt. Mint egy elhagyatott épület. Kirázta a hideg amint meglátta mi maradt Crowley növényeiből. Ami nem lett porrá az menthetetlenül elhervadt.
Sosem hagyta volna, hogy ennyire rossz állapotba legyenek...
Aziraphale nem ment el túl régen a Földről. Biztos, hogy ez nem volt elég idő, hogy a lakás ilyen katasztrofális helyzetben legyen! Akkor miért ilyen? Eszébe jutott, hogy az angyalok mit beszéltek Odafent. Valamit egy balesetről ami Mayfairben és környékén okozta azt, hogy mindenki elkezdjen szidkozódni. A legtöbben egy kisebb démonnak tudták be, majd továbbléptek.
Mi van ha nem az volt? Mi van ha akármilyen démoni tevékenység is okozta azt az kapcsolatban volt Crowleyval? Mi van ha a Pokol vissza jött érte? Mi van ha bántották őt?
Aziraphale kinézett az ablakon az utcára és elállt a lélegzete. A Bentley még mindig itt volt. Ha ismerte Crowleyt, és jobban ismerte bárki másnál, akkor kizárt, hogy ha a Földön lenne, nem vitte volna magával az autóját.
Akkor ez az. Akkor a Pokolban van...
Az angyalnak megfájdult a szíve és elkezdtek könnyek megjelenni a szemében. Megrémült.
Ennek nem kellett volna megtörténnie. Ez nem volt a terv része!
A könnyei elkezdtek hullani és szipogott. A legközelebbi falnak vetette a hátát és lecsúszott a földre.
Biztonságban kellett volna lenned amíg én nem vagyok itt...
Az összeomlás szélén volt. De tudta, hogy meg kell acéloznia magát. Vett egy nagy levegőt, hogy megnyugodjon. Remegő kézzel letörölte a könnyeit és összeszedte az erejét. És a szárnyaival együtt megidézte az újonnan megkapott lángoló kardját.
Jövök, kedvesem.
~~~~~
A lift ajtaja csengett majd kinyílt, és egy rakat démon sziszegett és morgott mielőtt elfutottak volna az angyal elől, ahogy az kilépett. Pokol valahogy még rosszabbul nézett ki mint legutóbbi látogatásakor. Aziraphale megforgatta a kardját és egy gondolattal meggyújtotta. Tovább ment a Pokol központjában. Próbálta érezni Crowley esszenciáját. Egy démon sem mert az útjába állni. Végül elérte a sötét tanács termét.
Habozás nélkül kopogott Aziraphale az ajtón. A tanács tagjait ez váratlanul érte. Nem kellett gondolkozniuk, hogy miért volt ott.
- Követelem, hogy tudja hol tartjátok Crowleyt.
ESTÁS LEYENDO
Good Omens Oneshots [Fordítások]
Fanfic- Itt Elveszett próféciák/Good Omens oneshot-okat fogok kirakni. Ezek fordítások, nem mindegyik egy könyvből/írótól vannak így mindegyik résznél megjelölöm az eredeti alkotót. - A fordítások nem tökéletesek. Nem vagyok hű de jó angolból, inkább csak...