•••
Mi-am aranjat hainele in dulap si mi-am pus uniforma lasata pe umeras de catre domnul Styles,deoarece mi-a zis sa incep munca de astazi. Mi-am aranjat un pic parul si am iesit din camera. M-am indreptat spre camera lui si am ciocanit.Am auzit un intra ,asa ca am deschis usa.
-Eu voi pregati cina,aveti nevoie de mine acum?
-Daca imi poti pregati o baie cu spuma,te rog.
-Ok.
-E a doua la dreapta.
-Multumesc .
Am pregatit baia cu spuma si m-am gandit sa fac lasagna.
•Dupa cina
Eram in camera mea si butonam telefonul,dar ceva m-a intrerupt. Se tot auzeau niste sunete ciudate.M-am ridicat din pat si am iesit incet din camera,fara sa fac mult zgomot. Nu se mai auzea acel sunet. Din camera domnului Styles,a iesit o fata intr-o rochie mult prea mulata,in care i se vedeai toate cele.
-Ne vedem la urmatoarea partida,iubi,spune si il saruta.
-Sa fi sigura ca da.
Am coborat jos scarile ,scarbita de ce vorbeau ,plus ca sa nu zica ca le ascult discutia si mi-am pus un pahar cu apa.
La un moment dat,usa s-a trantit ,insemnand ca a plecat. In bucatarie isi face aparitia domnul Styles la bustul gol,in niste chiloti Calvin Klein,care i se mulau perfect pe corp. S-a uitat la mine ,de sus pana jos,zambind pervers. Eu fiind imbracata intr-un maiou un pic decoltat si in niste pantaloni scurti ,care mai mult se asemanau cu niste boxeri.Se indreapta spre mine cu pasi inceti,oprindu-se in fata mea.
Isi ridica mana si ia si el un pahar din suportul care statea deasupra mea. Isi pune apa si imi spune ceva,care m-a facut sa ma inec cu apa.-Iti place ce vezi?
-P-ppoftim?
-Iti place ce vezi? mai repeta inca o data intrebarea
-Imi pare rau daca insinuati ca ma holbam la dumneavoastra.
-Ma refeream ,cum ti se pare casa,spune chicotind.
De rusine,mi-am dus privirea in pamant,simtind cum obrajii imi luau foc.
Sper sa va placa.Stiu ca e scurt ,dar mna.. :))
CITEȘTI
Servitoarea
Fanfiction"Credeam ca viata mea e groaznica dar a devenit si mai groaznica cand te-am intalnit pe tine"