-Pai ce vrei sa stii?
-Pai cum te cheama?
-Harry Styles.
-Mi-e asa cunoscut numele tau.
-Aa,gata. Stiu,continua ea.
Atat de repede si-a dat seama?
-Tu detii cea mai mare companie din Marea Britanie,nu?
Phhiuu. Am scapat .
-Da *chicotind*
-Pai si cum ne-am intalnit?
Uhh.Credeam ca scap de intrebarea asta.
-Ai aflat destul momentan. Hai sa nu te stresam. Mai e si maine o zi.
-Mbine *bosuflandu-se*
Daca ai fi vazut-o cum arata in momentul acesta,ai fi ras. Dar m-am abtinut si am pupat-o pe nasuc.
-Cand pot sa plec acasa?
-Ma duc acum sa-l intreb pe doctor. Ma intorc imediat,spun eu dandu-i un sarut scurt pe buze.
•••
Ajunsesem acasa. Dandu-ma jos de pe partea soferului ,ducandu-ma sa deschis portiera de pe partea lui Jessica.
Urcam sus la etaj,pana cand ea se opreste brusc.
-Asta e camera mea,nu? *uitandu-se la usa pe care scria Jessica*
-Umm.. nu. E fosta,bag eu o scuza,nevrand sa vada uniforma,sau ceva de genul.
-Pai si atunci unde dorm?
-Aici,spun eu ,tragand-o pana la usa pe care scria Styles.
-Dormim impreuna?
-Da.
-Ma duc sa iti aduc hainele.
•Peste 10 minute
Intru in camera,punand valizele lui Jessica jos,observand ca ea adormise. Erat atat de draguta cand doarmea. Atat de inocenta.Atat de perfecta pentru mine.
STOP! La ce te gandesti Harry? E doar servitoarea ta si atat.
•••
Ma intorc pe cealalta parte a patului,vrand sa-mi privesc ingerasul. Dar ,nu era acolo.
M-am ridicat din pat si am coborat jos ca sa vad daca e acolo.Dar,nu era.
Ma duc in bucatarie,vazand un biletel pe frigider.
A trebuit sa plec. Nu stiu cand ma intorc.
JessicaEra doua dupa amiaza. Neavand ce sa fac ,am decis sa ma duc pana la Louis.
•••
Jessica pov.
Deschid usa incet,luminile fiind total stinse. Ma descalt,avand grija sa nu fac niciun zgomot si ma indrept spre camera mea,adica a noastra.
Deschid usa incet si patrund in camera. Observad ca in camera erau doua persoane,neputand sa imi dau seama cine sunt. Imi scot telefonul din buzunar,deblocandu-l si folosind lumina de la el pe post de lanterna. In pat era Harry cu o roscata.
Simteam cum lacrimile aveau sa se prelinga pe obrazul meu,dar m-am tinut tare ,luandu-mi valizele de acolo si iesind cat de silentios am putut eu. Am coborat treptele si am iesit cat de repede am putut din casa aia. Am chemat un taxi si m-am dus la fosta locuinta (in caz ca va intrebati,ea nu isi mai putea aduce aminte ce facuse anul acesta si cu un an in urma :) ) .
•••
Harry pov.
O caut disperat prin casa de o ora, unde poate fi? Hainele ei nu mai erau dimineata. De ce ar fi plecat? Nu lasase niciun biletel ,nimic. Si-o fi dat seama ca o mintisem? La telefon nu-mi raspunde,nici la mesaje. Dar,faza e ca nu inteleg de ce ma tot agit atata. De cand imi pasa mie asa de tare de ea? Nu inseamna nimic pentru tine,Harry! imi spun eu in gand. Dar,daca o fi patit ceva? Daca s-a accidentat din nou? GATA HARRY! tip la mine. A plecat,las-o in pace. E fata mare,se descurca.
Imi torn un pahar de whisky si il dau rapid pe gat,neapucand sa ii simt gustul.
Jessica pov.
Stau si plang ca proasta pentru un bou. Asta este cuvantul care il reprezinta cel mai bine.Preferam sa nu-l fi cunoscut niciodata. De ce doare asa de tare? Si faptul ce ma deranjeaza cel mai tare,este ca a facut asta in dormitorul nostru (Oricum nu s-a intamplat nimic acolo :)) nu m-am putut abtine)
•••
Cateva batai se aud in usa. Ma uit la ceas si vad ca este ora sapte dimineata. Cine naiba e? M-am ridicat ridicat din pat si m-am dus la usa,uitandu-ma pe vizor,dar nevazand nimic,ca si cum isi pusese acolo mana.
Deschid usa ,ramanand socata sa vad cine se afla acolo. Era Harry, in mana stanga avand o sticla whisky,ochii lui emanand tristete si dezamagire.
-De ce ai plecat?
-Cum adica de ce am plecat? ma rastesc la el
-Nu am facut nimic gresit.
-Aa,pai. A-ti insela iubita e complet normal,nu?
-Jessica,ce tot spui?
-Acum mai faci si pe prostul..Macar putea sa recunosti.
-Nu stiu despre ce vorbesti.
-Te-am vazut in pat cu o roscata,spun cu greu,cateva lacrimi prelugindu-se pe obrazul meu.
-Jessica,spunand cu tristete.
Harry pov.
Nu stiu ce se intampla cu mine. De cand am inceput sa o mint pe Jessica ca sunt iubitul ,cred ca simt ceva pentru ea. Si cand am vazut-o acum plangand din cauza mea,mi se rupea sufletul..
-Nu stiam ce fac. Eram inconstient.Te rog,crede-ma!
-Inconstient sau nu,tot ai facut asta.
Si cu astea fiind spuse,imi tranteste usa in nas.
De ce imi pasa asa mult de ea?
Wooow. Ce intorsatura de situatie :))
Sper ca nu e atat de scurt :D :)))
CITEȘTI
Servitoarea
Fanfiction"Credeam ca viata mea e groaznica dar a devenit si mai groaznica cand te-am intalnit pe tine"