Harry pov.
Imi deschid ochii cu greu,o durere de cap luandu-ma instantaneu. Iarasi am baut ca porcul. Ma intorc pe cealalta parte, vrand sa ma culc fin nou .
Pe cealalta partea statea o fata.Dormea bustean,parul ii era acum pe fata ,neputand sa ii vad fata. De la spate semana cu servitoarea mea. M-am ridicat un pic si m-am sprijinit in coate si i-am dat incept parul de pe fata fara sa o trezesc. Chiar era servitoarea mea . Ce naiba am facut ? Ridic plapuma si observ ca eu eram in boxeri si ea in niste pantaloni extrem de scurti. Am zgaltait-o putin,nevazand ca ea statea la marginea patului,auzindu-se imediat o bubuitura destul de tare. Cazuse pe jos si cireasa de pe tort,mai daduse si cu capul de noptiera. Asta imi mai trebuia.
Si-a deschid incet ochii,punandu-si mana la locul ranit . O pata de sange vazandu-se pe degetele sale . Rahat.
-Te doare?
Nu spune nimic,dand doar din cap aprobator. Isi tine mana la scalp ,inchizandu-si ochii. Cred ca o durea ingrozitor. M-am indreptat spre ea si am ridicat-o de pe jos,punand-o in pat. Mi-am tras repede pantalonii si o bluza la nimereala ,mi-am luat rapid cheile si m-am dus la masina si am pornit spre spital .
Conducand eu, aproape fiind la jumatatea drumului ,m-am uitat in masina si am vazut ca nu era. Prost mai sunt. Uitasem fata acasa. Cat de prost sa fiu?
•••
Stau de o ora pe holul asta asteptand vreun raspuns. Ce naiba ii face? Ce ii ia atat? S-a lovit doar la cap,nu la tot corpul.
Dintr-o data usa se deschise,doctorul iesind din incapere ,indreptandu-se spre mine cu o privire serioasa.
-....
Necorectat. Ce credeti ca a patit? O fi grav?
Heei. Nu voi putea sa postez o saptamana,deoarece am plecat in concediu :( imi pare rau. O sa incerc sa maj postez cand mai prind net. Sper sa va placa capitolul asta,chiar daca e scurt :))
CITEȘTI
Servitoarea
Fanfiction"Credeam ca viata mea e groaznica dar a devenit si mai groaznica cand te-am intalnit pe tine"