Jocul de abia a inceput

3.6K 227 37
                                    

Imi deschid incet ochii,vazand acea lumina orbitiarea si nu pot deosebi nimic. Cand ochii mi se obisnuiesc cu lumina,ma ridic din pat si ma duc spre baie cu ideea de a imi da cu apa pe fata,ca sa ma trezesc.

Ma intorc inapoi in camera,cascand in continuare si ma imbrac cu ceva lejer deoarece nu imi gasesc uniforma.

Cobor in bucatarie ,unde ma astepta cu micul dejun,o femeie imbracata intr-o uniforma de menajera.

-Buna dimineata,spun eu fiind nedumerita

-Buna dimineata,d-l Styles a plecat in urma cu o ora la servici si m-a rugat sa va dau acest card! dandu-mi un card de credit cu numele lui Harry pe el

-Pentru?

-Ca va pregatiti pentru diseara,doar atat mi-a spus d-l Styles.

-Um..ok.

-Si la ora opt sa fiti pregatita ,doamna!

Dupa ce am mancat micul dejun,m-am dus sa il sun pe Harry,vrand sa discut cu el.

"Buna ziua!" se auzi o voce de femeie la telefon

"Poti sa mi-l dai pe Harry un pic?"

"Este intr-o sedinta momentan. Spuneti-mi numele si o sa il anunt dupa ce termina"

"Jessica.Jessica Holmes."

"D-dda,sigur.Va fac acum legatura cu el." incepand sa se balbaie

"Nu era intr-o sedinta?"

"Da" aud o voce ragusita

"De ce ai angajat o alta menajera?"

"Altceva?"

"Nu vin nicaieri diseara!"

"Nu imi pasa daca trebuie sa te tarasc pana acolo"

"Da-"

"Ne vedem diseara" inchizand apelul

Ugh.De ce trebuie sa fie atat de enervant?

Dupa cateva ore

Am intrat in casa asezand pungile pe jos descaltandu-ma incepand sa fac cativa pasi intrand in living.

Pe la 18:30 am inceput sa ma pregatesc. Mi-am facut un dus fierbinte dar destul de rapid apoi m-am apucat sa imi fac cateva bucle si m-am dat cu rimel. M-am imbracat cu rochia de culoarea piersicii ,m-am privit in oglinda si ma admiram incontinuu. Iesind apoi din camera,asteptandu-l pe canapeaua din living.

Era ora 21:05 iar Harry inca nu ajunsese. M-am saturat sa tot astept atata. Daca nu a venit pana acum,nu cred ca o sa vina prea curand. M-am dus in camera,schimbandu-ma in pijamale si culcandu-ma.

•••

In jurul orei doua se auzi o usa trantindu-se puternic.

Am coborat repede jos sa vad cine e. Era Harry care se saruta cu o tipa aproape dezbracata. O saruta fara oprire,ca si cum ar fi aerul pentru el. O ia de mana si se indreapta spre scari.Vazandu-ma acolo ,Harry se uita ingrijorat la mine dar tinand-o in continuarea de mana pe tipa aceea.

M-am dus imediat in camera.Nu vreau sa fiu bataia de joc a nimanui. Mai ales a lui. M-a lasat balta pentru o t***a.Nici nu stiu ce sa simt,ura sau dezamagire. In orice caz nu merita nici una dintre ele.

Ai grija Styles,jocul de abia a inceput!


ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum