Iarta-ma!

4.1K 260 89
                                    

Razele soarelui imi intrau in ochi facandu-ma sa strang din ei maraind deranjata.Imi trag patura pe fata pentru a opri razele soarelui care ma enervau ingrozitor,uram sa fiu trezita de lumina.Marai si mai nervoasa cand aud alarma telefonului meu,care ma anunta ca trebuie sa ma trezesc.O ignor lasand-o sa sune ,oprindu-se singura.Imi dau patura la o parte de pe fata si ma ridic in capul oaselor intinzand mainile in sus pentru a imi indrepta spatele.Casc uitandu-ma pe geam frecandu-ma la ochi incercand sa alung somnul.Soarele straluceste pe cer luminand toata camera.

Ma uit in gol pe geam fiind atenta la cerul albastru,cand aud alarma telefonului sunand din nou.Opresc alarma si ma dezvelesc coborand lenesa din pat.Imi prind parul intr-un coc dezordonat ducandu-ma spre baie.Arunc hainele in cosul de rufe intrand in cabina de dus.Apa fierbinte face contact cu pielea mea ,relaxandu-mi imediat muschii alungandu-mi tot odata si somnul.Imi masez corpul cu gelul de dus,mirosul de cafea si vanilie invaluindu-mi simturile.Ma clatesc bine de spuma provocata de gelul de dus ,iesind din dus infasurandu-ma cu un prosop alb.

Ma spal repede pe dinti plimband periuta in jos si in sus,respiratia mea devenind proaspata si frumos mirositoare din cauza pastei de dinti cu aroma de menta.Ma privesc in oglinda vazand ca nu am cearcane,chiar daca nu am dormit mult,dar se vede pe fata mea ca sunt obosita si am nevoie de somn cat mai mult.

Intru in camera pozitionandu-ma in fata sifonierului. Aleg o pereche de blug negri taiati pe ambele coapse,o camasa dintr-un material care imita blugul,ea fiind foarte fina la atingere.Dupa ce ma imbrac aranjez patul,ma asez pe margine punandu-mi sosetele in picioare.

Incep sa fac curat in toata casa,mai putin in camera mea.Termin in aproximativ doua ore si ma apuc de pregatit ceva de mancare impreuna cu Mary,ea fiind cealalta menajera. Pun tava in cuptor si ma trantesc pe canapea,aprinzand televizorul.Usa de la intrare se deschide si glasul luI Harry umple camera.

-Am ajuns! Miroase bine,pregatesti ceva de mancare?

-M-am gandit la niste pui la cuptor.

-Minunat,raspunde incantat. Poti sa imi pregatesti baia?

-Sigur.

Dupa ce i-am pregatit baia,strangand spumantele si gelurile de dus lasand doar samponul,balsamul si un gel de dus.Usa s-a auzit scartaind,aceasta intamplare provocandu-ma sa-mi intorc capul. Era el doar intr-un prosop infasurat in jurul bazinului sau.

L-am lasat sa intre,eu parasind baia si ducandu-ma in bucatarie. Ma duc si verific puiul,care mai are cam jumatate de ora de stat.Ma asez inapoi pe canapea,sperand sa nu adorm din cauza emisiunilor plictisitoare de la TV.

Dupa o jumatate de ora ,opresc cuptorul si scot tava,asezand-o pe masa. Inchid televizorul si urc in camera mea,aruncandu-ma pe fotoliu,atipind in cateva minute.

•••

Vocea lui Harry m-a trezit din amintire,facandu-ma sa deschid ochii pe jumatate.Imi simteam pleoapele grele si o apasare puternica in stomac imi provoca greata.Il priveam pe acesta cum isi misca buzele,dar nu intelegeam ce-mi zice.Cuvintele acestuia se auzeau de undeva de departe ,chiar daca era chiar in fata mea.M-am asezat mai bine in fotoliu,punandu-mi mainile pe stomacl ce ma durea si mai tare,provocandu-mi in continuare greata.

-Din cauza mea esti trista? am reusit in sfarsit sa descifrez cuvintele lui

-Nu,am raspuns sec

-Minti! Stiu ca m-ai vazut..ne-ai vazut,a oftat

-Nu suntem impreuna ca sa imi pese ce faci tu cu viata ta,Harry aproband din cap.

Credeam ca pot rezista durerii de stomac,ca e ceva trecator.Dar starea de greata a devenit mai puternica,facandu-ma sa ma ridic imediat de pe fotoliu si sa alerg catre baie,unde mi-am golit stomacul in chiuveta,pentru ca era mai aproape.Nu am auzit cand Harry a venit dupa mine ,doar i-am simtit mana stanga cum ma prinde de mijloc,iar cea dreapta cum imi da parul de pe fata.Dupa ce mi-am golit de tot stomacul,m-a ajutat sa ma asez in pat,unde m-a invelit si s-a asezat pe marginea acestuia ,tinandu-mi manadreapta intr-a lui.Am stat asa cateva minute,Harry gandindu-se la ceea ce mi-a provocat starea aceasta tocmai mie.

-Poti sa pleci. N-am nevoie de ajutorul tau,am rupt tacerea.Ochii i s-au marit si au devenit negri la auzul cuvintelor mele.

M-a prins de umeri si m-a fortat sa-l privesc in ochii lui. Ii puteam vedea vena de la tampla zvacnindu-i si maxilarul asa inclestat incat puteam sa jur ca avea sa pocneasca la cat de stresat era.

-Ce-ai spus?

-Ce-ai auzit,ma incapatanez si ii raspund.

Mi-a apucat firele de par din coada si tragandu-ma m-a ridicat la nivelul chipului sau.O palma a facut contact cu obrazul meu lasandu-l fierbinte si rosu.

-Nu inteleg de ce te porti asa cu mine..de ce ma tratezi ca si cum as fi un intrus? Nu incerc sa ascund nimic de tine,nu incerc sa te ranesc cum se pare ca iti las impresia.

-Psihic nu,dar fizic da,Harry inchizandu-si ochii cat sa scoata un oftat

Iar starea de greata mi-a revenit.Imi simteam gura uscata si gatul ma ustura.Stateam ghemuita in pat,Harry tragandu-ma cu putere de par,simtind nevoia de alinare pentru ca lacrimile imi udau iarasi obrajii,durerea incepand iar sa creasca.Nu mai puteam scoate niciun cuvant,fiind inecata in lacrimi .

-Nu! Lasa-ma! tip si imi acopar mainile de firca sa nu ma mai loveasca iar.

M-am ridicat in sezut si tremuram toata.

-Iubito,imi pare rau!Nu te-as atinge niciodata in felul asta! cuvintele sale de abia rasuna in incapere

-Iesi afara! am scuipat

Aceasta mi-a aruncat o ultima privire plina de regret si mila si dupa pleaca lasandu-ma singura in incapere.

Lacrimile nu ma mai lasau sa vorbesc asa ca am strans tare perna la piept si si mi-am infundat tipetele.M-am ridicat si m-am dus spre fereastra privind cerul instelat zambind amar si am tresarit cand pentru o secunda i-am auzit vocea.

-Iarta-ma! Nu am vrut sa te ranesc.Doar iarta-ma! imi sopteste la ureche

Stiu ca va asteptati la ceva mai lung. Doar ca atat am apucat sa scriu si am zis sa il postez, ca n-am mai scris de mult timp la cartea asta. O sa incerc sa postez mai des la ea. Apropo,vrea cineva dedicatii?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ServitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum