-Dumneavoastra sunteti domnul Styles?
-Da. Eu sunt. Cum se simte?
-Pacienta este bine. Nu s-a accidentat prea rau,dar atunci cand se va trezi ,s-ar putea sa sufere o pierdere de memorie temporara.
-Pentru cat timp?
-Cateva zile,dar poate sa dureze si mai mult.Nu se stie sigur.
-Ok. Multumesc.
-N-aveti pentru ce. Si in caz ca se va trezi cu o pierdere de memorie,trebuie sa aveti mare grija de ea. Si in caz ca va intreaba ce s-a intamplat,sa nu-i spuneti direct ce s-a intamplat.
-Ok.Am inteles. Pot sa merg in salonul ei?
-Sigur.
Am apasat pe clasa si am deschis usa incet,dand de un ingeras mic ,dormind in patul de spital.
Dar fiind mai impiedicat de fel,m-am impiedicat de propiul picior,cazand in pat. Niste cuvinte neintelese au iesit din gura ei. Isi deschise ochii repede si incepe sa tipe.
-Aaaa. Luati-l de aici!
-Sshhh,spun eu ,punandu-i mana peste gura.
-Cine esti?
-Umm.S-ssunt..
Nu vreau sa ii zic ca ,lucreaza pentru mine ca o menajera.Nu prea cred ca ca va fi incantata de asta. Adica nu cum. O sa ii zic mai incolo.
-E-esti? spune ea,scotandu-ma din gandurile mele
-Iubitul tau :-?
-Asta a sunat mai mult ca o intrebare.
-Sunt iubitul tau,spun eu ,avand mai multa incredere acum in mine.
-Iubitul meu?
-Da.
-Pai atunci spune-mi ceva despre tine,poate imi aduc aminte de tine.
Uhh. Am dat de belea. Oare poate sa isi aduca asa de repede aminte ca sunt seful ei?
O sa corectez capitolul mai tarziu,scuze daca exista greseli.
Sa mai continui cartea? Nu prea mi se pare asa reusita..
CITEȘTI
Servitoarea
Fanfiction"Credeam ca viata mea e groaznica dar a devenit si mai groaznica cand te-am intalnit pe tine"