1

738 23 7
                                    

Arda'nın, Ferdi'ye mektubu;

Biricik aşkım,

Seni seviyorum, hem de çok seviyorum Erenay. Tabii sen bunu bilmiyorsun, hiç bir zaman da anlamayacaksın. Anlasan bile çok geç olur çünkü ben gidiyorum, beni sensiz bırakmaya alışmalıyım. Senin bağımlın olmuşum, tiryakin olmuşum. Şu küçük yüreğim senin sevginle büyüyor. Her saniye senin için atıyor yüreğim, yüreğim yanıyor Erenay ateşin sesini duyuyor musun? Senin sevgin benim kalbimi maffediyor, lanet olsun! Bile bile sevdim seni, kendi içimde sevdim seni, kimseye de belli etmedim ki! Sen anlardın beni, sen bile niye anlamadın ki beni? Belki de yanlış anladın benim âşk ile dolu olan gözlerimi. Senin her bir zerren benim olsun istiyorum, olmuyor ama. Bir insanın -ki insan olduğumu düşünmüyorum- her zaman istediği olmaz değil mi? Ne kadar kötüsün sen! Sen çok kötü birisin Erenay! Senden nefret ediyorum, beni niye böyle ateşler içine atıyorsun? Bilmiyorsun ki biz; kaderleri birbiri için yazılmış, farklı dünyaların iki insanıyız... Belki de, sonra aramıza, şehirler, ülkeler, belki dünyalar girecek. Hiç karşılaşamayacağız. Kader ağlarını örmeyecek bizi bir araya getirmek için. Sonra birimiz ölecek, diğerimiz bunu hiç bilmeyecek... Senin olmadan ölmeyeceğim, benim olmadan ölmeyeceksin, benim olacaksın, buna mecbursun! Seni seviyorum, Erenay. Elveda...

-Arda Güler.


Farklı Dünyaların İki İnsanı-ArFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin