2

397 17 4
                                    

2 sene sonra;

Yazar'dan.

Ferdi 2 senedir Arda'yı göremiyordu. 1 hafta ailesi dahi, herkes Arda'ya ulaşamamıştı. Şu an bile hâlâ polisler Arda'yı arıyordu. Ferdi bu gün evini temizliyordu.

Tüm eşyaları çekti Ferdi, temizlemek için. Ama dolabının altında, biraz sararmış bir mektup. Aldı eline mektubu, ilk başta korktu fakat açtı.

Okudu, okudu ve tekrar okudu. İnanmak istemedi Arda'nın gitmesine, herkesi evine çağırdı sonra. Herkes gelince hep beraber oturdular bahçeye. Ferdi, mektubu çıkartıp okumaya başladı. Herkesin gözleri dolmuştu. Sanki biliyordu, Altay Arda'nın Ferdi'yi sevdiğini biliyordu. Ama emin olamamıştı işte. Şu an kendini suçlu hissediyordu Altay, kendini suçlu tutuyordu.

"Biliyordum, seni sevdiğini biliyordum. Yapamadım, söyleyemedim, emin olamadım. Lanet olsun, her şeyin suçlusu benim!"

Diye söyleniyordu Altay. Herkes göz yaşlarına boğulmuştu. Sonra polislere haber verildi, boşuna uğraşmasınlar, Arda gitmişti bile çoktan.

Ferdi çok pişmandı, neden anlamadı ki yeşil gözlerin o bakışını. Tam bir aptaldı Ferdi, tam bir aptal! Herkes vicdan azabı çekiyordu, 17 yaşındaydı o. Şu an 19.

Ferdi tek başına arayacaktı. Fakat şehri aradı, aradı bulamadı. Fenerbahçe resmen çöküş dönemindeydi, böyle bir Fenerbahçe hayal etmiyordu hiç kimse. Taraftar bile Arda'nın kaybından harab olmuştu, Ferdi nasıl dayanabilirdi ki?

...
Arda'dan.

İnternete iyi olduğunu duyurması lazımdı Arda'nın. Telefonunun kamerasını açtı ve çekmeye başladı;

"Merhaba Büyük Fenerbahçe taraftarı. Bu iki senedir, benim yokluğumda hepinizi bir merak içinde bıraktığım için özür dilerim. Bu durumda takımımda harab olmuş durumda, fakat yapabileceğim hiç bir şey yok. Hepinizi seviyorum, inşallah bir gün görüşmek dileğiyle!"

Sonra elini sallayıp videoyu kapatmıştı Arda. Sonra elleri titreyerek Instagrama girdi. Mesaj kısmına girdi, arkadaşlardan, fanlardan herkesten tonlarca mesaj gelmişti. Sonra... videoyu yayınladığı gibi milyarlarca kişi izlemişti.

Ferdi'ye bildirim gelmişti. Kimden gelmişti bu? Arda, Arda Güler...

Ferdi sevinç çığlıkları atıyordu, yerinde duramıyordu. Sonra mesajlara girdi, yazacaktı ama yazacak söz ve bir yüz bulamamıştı kendinde.

Fakat yazmak istedi. Yazsa bile, belki de cevap alamayacaktı. Veya nereden bilebilirdi ki, her an cevap verebilirdi?

Fakat yapmadı bunu.

O gün yine Arda'yı özlyerek geçirmişti gününü.

...
Hem suçlu hem güçlü orrr Ferdi

Farklı Dünyaların İki İnsanı-ArFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin