Arda koşuyordu, herhangi bir yere koşuyordu, ne yapacağını hiç bilmiyordu.
O görüntüleri gördüğünde öldüğünü hissetmişti. Kalbi nasıl sızlamıştı...
Ferdi, Arda'ya bunu nasıl yapardı...
Arda sahilin oraya gelmişti.
Kimse yoktu sahilde kendisinden başka. Yoksa bu da mı bir tesadüftü?
Arda diz çöktü. Kumları elleri arasında sinirle sıktı, vurdu, vurdu, fakat kalbinin acısına eş değer değildi bu.
Ağlıyordu, ağlıyordu geçmiyordu kalbindeki acı.
Çantasının içine baktı sonra.
İçinden, ucu sipsivri parlayan bıçağı çıkardı.
Yandan gülümseyerek baktı bıçağa.
"Ölümüm senin elinden değil, ecelimden olsun isterdim Ferdi... Seni, seni çok seviyorum..."
Arda bıçağı tam kalbinin üstüne soktu. İkinciye sokamadı, çünkü şimdiden kanlar fışkırmaya başladı bile.
"Seni..."
"Seviyorum..."
Arda yere düşmüştü ve...
Gözlerini kapatmıştı...
Hava kararmaya başlarken sahil görevlileri Arda'yı bulmuştu.
Hemen ambulansı aradılar. Ambulans geldiğinde geç kalmışlardı... Polisler eşyaları kontrol ederken, Arda'yı siyah poşete koymuşlardı bile...
"Çok genç gözüküyordu..."
"Niye kıymış ki kendisine güzel yüzlü çocuk?"
Polisler yanına geldi.
"Beyler, sevdadan kıymış kendi canına."
Arda'nın çantasından çıkan notu gösterdi sahil görevlilerine, arama kurtarma ekibi.
"Bu notu sahibine ulaştırmak istiyoruz..."
Sahil görevlileri notu okudu.
"Bu not Ferdi adında birine yazılmış olmalı. Telefonunu kontrol etmelisiniz."
"Saolun beyler. Haber verdiğiniz içinde saolun."
"Ne demek efendim? Görevimiz bu. Ama çok güzel yüzü vardı ya, kıymasaymış canına keşke..."
"Keşke... Neyse hadi beyler Allah size kolaylık versin."
"Saolun efendim, saolun komiserim."
Polislerde oradan ayrılmışlardı ve sahil görevlileri, olay yerini temizlemeye başlamıştı.
...
Sabah olmuştu. Bu korkutucu ölüm, Arda'nın ailesine sabah ulaşmıştı. Arda'nın annesi, bu haberi duyunca fenalaşıp hastaneye kaldırılmıştı.Ferdi bey daha yeni uyanmıştı. Haber herkesin dilinde iken Ferdi şimdi öğrenecekti. Elini yüzünü yıkadı.
Kahvaltısını yapınca salona geçip koltuğa uzandı ve Instagram'da gezmeye başladı.
spor Genç milli futbolcu Arda Güler, dün akşam saatlerinde Kadıköy sahilinde ölü bulundu. Kendisine Allah'tan rahmet, yakınlarına baş sağlığı diliyoruz.
+yorumları görüntüle...
Ferdi gördüklerine inanamamıştı, inanmak istemiyordu. Telefonunu cebine attı. Montunu ve terliğini giyip hızlıca Arda'nın ailesinin evine geldi. Kapıya vuruyordu ama içeriden ağlama sesleri hariç hiç bir şey gelmiyordu. Ferdi'de orada ağlamaya başladı. En sonunda Arda'nın babası gelip kapıyı açtı.
"Arda..."
"Arda senin yüzünden öldü Ferdi!"
Arda'nın babası, Arda'nın, Ferdi'ye yazdığı notu Ferdi'nin yüzüne fırlatıp kapıyı yüzüne kapattı.
Ferdi ise notu okuyunca, artık ayakta durmaya bile gücü kalmamıştı. Orada kapıya yaslanıp, ağlamaya başladı...
...
Eee arkdslr ben naptim.
Bu arada 2 bolum sonra final, o bolumleride aticam simdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Farklı Dünyaların İki İnsanı-ArFer
Fanfiction"Sonra aramıza, şehirler, ülkeler, belki dünyalar girecek. Hiç karşılaşamayacağız. Kader ağlarını örmeyecek bizi bir araya getirmek için. Sonra birimiz ölecek, diğerimiz bunu hiç bilmeyecek..."