14- özel bölüm

115 6 4
                                    

Bu gün Arda ve Ferdi'nin heykeli dikilmişti ve herkes heykeli görmek için toplaşmıştı. Herkes çok meraklıydı. Acaba nasıl bir heykel dikmişlerdi? Bir sürü spikerler, herkes dolmuştu tesise...

En çok ise Arda ve Ferdi'nin eski takım arkadaşları merak ediyordu. Ferdi kendini Arda'nın mezarlığında öldürdükten sonra 1 hafta ulaşamamışlardı Ferdi'ye.

Fakat bir gün Fenerbahçe'li bir kaç taraftar Arda'nın mezarlığıı ziyaret ettiğinde farketmişlerdi. Ferdi'yi gördüklerinde bembeyaz olmuştu ve kokmaya başlamıştı. Tabii ambulansa haber vermişlerdi. Ferdi hastaneye götürüldüğünde kulübün teknik direktörüne haber gitmişti ilk başta.

Sonra Ferdi'nin mezarlığını, Arda'nın mezarlığının yanına yapmışlardı. Arda gittikten sonra Ferdi'ninde gitmesi ile taraftar mahvolmuştu zaten.

İşte bu gün de heykelleri dikiliyordu. Herkes çok heyecanlıydı. Güzel bir heykel bekliyorlardı.

Heykel açıldığında herkes gerçekten düşündükleri gibi güzel bir heykel ile karşılaşmışlardı.

Heykel açıldığında herkes gerçekten düşündükleri gibi güzel bir heykel ile karşılaşmışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ferdi ve Arda'nın sarıldıları fotoğrafın heykelini dikmişti Fenerbahçe yönetimi...

Herkesin gözleri dolmuştu. Hatta bazı taraftarlar, eski takım arkadaşları göz yaşlarını tutamamıştı ve hıçkıra hıçkıra ağlıyorlardı. Bu heykel Fenerbahçe'nin şuana kadar ki en anlamlı heykeli olabilirdi.

Ölen ve hayatını Fenerbahçe'ye adamış iki genç oyuncusunun ilk zamanlarındaki bir fotoğrafı idi bu. Herkesi duygulandırmıştı bu heykel. Çoğu kişi, hatta çoğu kişi demeyeyim herkes... Herkes ama herkes ya video ya da fotoğraf çekiyordu.

Bazı taraftarlar çocuklarını omuzlarına oturtmuştu ve heykele dokunmalarını sağlıyorlardı.

Taraftarlar ve yeni veya eski tüm oyuncular artık bu görüntüye kalpleri dayanamamıştı. Bu heykel Arda'nın doğumgünü, Ferdi'nin de ölüm yıldönümüne denk geldiği için herkesi daha da etkiliyordu.

Herkes Ferdi ve Arda'nın ne güzel bir çift olduğunu konuşurken herşeyi uzaktan izliyordu Sebastian. Herşeyin suçlusu Sebastian, herşeyi uzaktan izliyordu. Pişmandı, Arda'nın intihar edeceğini düşünmüyordu.

Yine yıllar yılları kovaladı. O heykel yıllarca orada kaldı. Taa ki inşaat yapılana kadar. Yıkmışlardı o heykeli. Mezarlığa giden taraftarlar ise mezarlıktan gelen sesler ile irkilmişlerdi.

Heykelin yıkıldığı günün akşamı tüm İstanbul'u, çevre tüm illeri çok büyük bir deprem sarsmıştı. Ölen ölene idi. İlk başta heykeli yıkanlar acı içinde hayata veda ederken milyonlarca insan ölmüştü...

...

Üç aydan sonra slm






Farklı Dünyaların İki İnsanı-ArFerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin