Yüzleşme

15 4 2
                                    

Koşarak yukarı çıktım ilk ahmete söyledim ardından diğerlerine.

Deniz:ya sizide çok özlemişim

Tuana:ne demezsin

''Arkadaşlar bir sakin olalım aa bakın deniz arkadaşımız gelmiş.''

Sude:sahi sen nasıl geldin deniz

Deniz:arkadaşlar öncelikle ben sizin yönetmeniniz gibi birşeyim.Yani ne dersem ona uyun ve sizlerle aşırı iyi maceralar bizi bekliyor.Ve normal hayatta her yerde haberlerimiz var kayıp olduk sanıyorlar.

*1 saat sonra*

Atıştırmalık ayak üstü birşeyler yedik.Ardından dışarıya göz gezdirdim.Oda neydi

''görüyormusunuz bir okul var orda.''

emine:aa gerçekten hadi bakalım

Yiğit:evet evet

Deniz:arkadaşlar yönetmen benim yalnız NMDSVKB DFBHCF

Etrafa göz gezdire gezdire yürüdük ve okulun kapısına yaklaştık.İlk içeriye deniz girdi ardından biz inşallah korktuğum şey olmaz.Korktuğum şey içeriye girersek bidaha çıkamayacak olmamızdı.

Ahmet:burası terk edilmiş olmalı baksanıza kimse yok.

Deniz:hayır burası yeni bir yapı.ilerleyin

deniz konuşmasını bitirdikten hemen sonra korktuğum şey oldu.İlk giriş kapısı kapandı ardından gürültü sesleri.Birbirimize baktık.Bu olmamalıydı...

Mert:1-2-3 runğğ

Hüseyin:ahahhaah evet şimdi napıcaz 

Deniz:üst katlara bakacağız.

''ay sende herşeye karışıyorsun bir dur ve biz istiyerek buraya gelmedik.''

Tıkırtı sesleri geldi.Evet biz bitmiştik...

Tuana:bence koşalım artık.

Sesler çoğaldı koşmaya başladık.Etrafı bir sis kapladı.Gözlerim görmüyordu .

*tahmini 1 dk sonra*

Gözümü açtığımda yanımda sadece deniz vardı.Oda görmeye çalışıyordu.

Deniz:biz napacağız şimdi .Kitap karakteri felanmıyız

''sanırım gerçekten biz bir oyundayız.''

Yürümeye başladık etrafımızda birileri yoktu.Arıyorduk onları ama boş.Deniz benim düşüncelerimi kesti.

Deniz:ilinay o sesi duydunmu?

''hayır dikkat etmedim.''

Sesler yine devam etti ve biz koşmaya başladık.Koştuk koştuk koştuk koştuk koştuk koştuk ve bummm.Birine çarptım evet denizin bağırışını duydum galiba birşey oldu yan bir bakış attım oda ne.Deniz sudeye çarpmış yerdeler.

Yiğit:öf neyse kalkın yerden yeter.

Bu sefer bir kadın sesi duydum üstüme bir gölge çöktü arkamı döndüm ve keşke dönmeseydim


Sekizinci DurakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin