Aktiflik sıcıyom<3
....
"Seungmin ağlama artık amına çakarım ha" diyip seungmini teselli etmeye 'çalışıyordu' changbin.
Şuan 6 genç minhonun evinde oturmuş seungminin salya sümük ağlamsını dinliyorlardı.
"Ama benim amım yok" diyip daha şiddetli ağlamaya başlamıştı seungmin, hyunlix ikilisi ise kendini ordan oraya atıp anırmakla meşguldüler.
Minho ise sadece seungmin'e bı kaç teselli verip jisungu izliyordu. Jisung utandığı için bakmamaya çalışıyordu...
"Taktırırız KDHSİSHSİSB" diyip daha şiddetli bir şekilde gülmeye başlamıştı hyunjin,Felix gülmekten nefes bile almıyordu.
"Ay yeter içim şişti amk siz bı dizi açın ben bişeyler ayarlayıp geliyom. SENDE AĞLAMA AMK" diyip ayakladı minho,jisung minhonun kalktığını görünce bu ortamdan kalkmak için minhonun arkasından kalktı
"Bende yardım edeyim" diyip minhonun yanına adıpladı jisung
Minhonun kalbi bı tarafından atıyodu...
"T-tabi" minhonun kekelemesine changbin anırmamak için kendini zor tutuyordu.
İkili beraber mutfağa adımladımışlardı.
........
"Jisung şu çekmecedeki çikolataları uzatır mısın?" Diyip çekmeceği işaret etti minho. Jisung onu onaylayıp çekmeceğe doğru yönelmişti.
Çikolataları alıp minho'ya uzattı jisung.
Jisung en sevdiği çikolatalardı bunlar
"Oha amk bunlar benim ennnn sevdiğim çikolatalar"diyip olduğu yerde zıplamaya başlayıp sevinmişti jisung.
Minho ise jisungun bu tatlı halini izleyip kendi kendine bir kez daha aşık oluyordu...
"Biliyorum" dedi minho jisung bı anda durup minhonun boynuna atlamasıyla şoka girmişti
İki gençin kalbide deli gibi atıyordu.
"Ay yani TEŞEKKÜR EDERİM MİNHOŞ" diyip minhodan ayrıldı jisung. Minho kendi kendine salak aşıklar gibi sırıtıyordu.
Zaten salak bir aşık olduğu aşikârdı.
"LAN NERDE KALDINIZ AMK DİZİ BİTTİ!" diyip ikiliye seslendi changbin
"geldik be ayı!" Diyip kıkırdadı jisung.
"Sen çikolataları al bende içecekleri alam" diyip çikolataları uzattı minho. Jisung minho'ya tatlı bir gülümseme sunup ona uzatılan çikolataları aldı.
"Hay hay efendim" diyip salona adımladı jisung.
Minho jisung gittikten sonra derin bir iç çekip kendi kendine sırıtmaya başlayıp içecekleri doldurdu.
Flörtmü ediyorlar?
.....
"Lan of kendimi eşek sikmiş gibi hissediyorum" diyip karnını ovalıyordu hyunjin
"Amk hayvan gibi yersen olucağı bu" diyip diziyi kapattı minho
Felix bı anda koltuktan fırlayıp aklına gelen şeyle 6'lıya sırıttı. Hemen telefonunu eline alıp
Snowman
Şarkısını açtı.
"Hadiiii herkes bı kavalye bulsun! Dans edicezzz!" Diyip hyunjin ayağı kaldırıp dans etmeye başladı hyunlix ikilisi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arcode Friend / Minsung•°
Fanfiction!mpreg! Jisung: askolar benim b planı tamam pavyon acıyoz