(8:) seungmin koş ananı sikiyorlar

1.3K 132 109
                                    

Seungminin sesini duyunca o an içimden kaç küfür etdiğimi bilmeden seungmin'e baktığımda üstümüze koştuğunu gördüm...

Amk beni daha cehenneme bile almazlar artık.

"Jissssung bu chanwng dedikiğ minhouğ sanaq yanik-" seungminin lafları neredeyse ona uçan minhonun sözleriylen susmuştu.
Minho onun kulağına doğru eliyip konuştu.

"Seungmin sarhoş marhoş demem yere yatırır sikerim. Kes sesini" diyip ellerini şer bir şekilde çekti minho

Jisung onlara kırmızının farklı tonlarına bürünmüş bir şekilde bakıyordu...
Jisung ani bir hareketle ayağa kalkıp seungmin ve minhonun yanına doğru adımladı...

"Ş-şey ben içeri g-gitsem iyi olucak" diyip koşar adımlarla oradan uzaklaştı jisung...

Minho jisungun gitmesini fırsat bilip,
Seungminle ilgilenmişti(!)

"Seungmin ben senin doğdun anne kordanuna kadar sikem. Zaten benim ne zaman benim şansım yaver gitti ki amk"

"Yaq ben mu dediw partiye gelekğ diye"

"Kes kes kes" diyip sinirli bir Halle içerideki okul(ucube) partisine girdi...

Girdiğinde ilk masada oturmuş kıpkırmızı olan jisungun yanında onun omzunu sıvazlayan soonbini görmesiyle gözlerini kısıp derin bir iç çekip yanlarına adımladı minho...

"Jisung" demem jisung bana yarım ağız sırtıp bana 'ne?'der gibi bakmıştı.
İkimizde şuanda yukardan yüzümüze doğru yansıyan kırmızı loş ışıktan dolayı sağlıklı düşünmüyorduk...

"Bir iki dakika yanıma gelir misin? Yani partlerimsin yanlız kalmak istemiyorumda" diyip ensesini kaşıdı minho.

"T-tabiki" diyip soonbin'e döndü jisung "şey soonbin benim gitmem lazım seninle tanıştığıma çok memnun oldum. Çok iyi birisin"

"Ya teşekkür ederim jisung. Şimdilik görüşürüz. Ha bide yarın akşam boş musun?"

"A evet de niye sordun ki?"

"Bişeyler yaparız tabi istersen"

"Olurr" diyip soonbin'e gülümsedi jisung"sonra görüşürüzzzz" diyip el salladı jisung.

Yanında ki kıskançlıktan dişlerini sıkan minhonun yanına adımladı jisung...

"Neden ç-çağırdın" dedi jisung. İçinden kendi kendine kekelediği için lanet okumaya başlamıştı jisung...

"Gel benimle"diyip. Göz kırptı minho
Jisung artık kırmızı yerine mor tonlarına bürünmeye başlamıştı...

.......

"Neden burdayız?" Dedi jisung.

Şuan ikiside okullun en üst katındaki kurs bölümündeki lavabodaydı.

"Jisung biz ne yapıyorduk?" Dedi yarım ağız sırıtıp baktı minho...

"Şey-" demesine kalmadan minho jisungun çenesini sertçe kavrayıp dudaklarını onunkilerle birleştirdi minho...

Ama arkadaşlardı?

Jisung bunu içinde geçirmişti. Aslında minho'ya karşı hisseleri vardı ama emin değildi.

Şimdi emindi...

Tatlı ve yumuşak bir öpüşme aniden sert ve tutkulu bir biçim almıştı...
İkisinde kırmızı ışıktan dolayı akıllı düşündükleri aşikârdır...

Minho dudakları hâlâ jisung'un dudaklarını ezerken. Ani bir hareketle sert bir şekilde jisungu duvara yasladı

İkiside alkollüydü yani...

Arcode Friend / Minsung•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin