(21:) eşek taşağı tipli antilop

732 77 75
                                    

Abi neden hayat bok gibi, karım mükemmel ötesii???

HPSKZFB 💌<3 baby

*****


Erkek seviyoz kardes sikinti mı var

Chan
Niye kimse benimle konusmuyo amk


Jisung
Seungmin bize gelsene

Chan
ALO

KİME DİYOM

BENİMLE NİYE KONUSMUYONUZ

B
E
N
D
E
.
B
U
R
D
A
Y
İ
M



Seungmin
Gelirimm



Minho
Jisung hayatım nerdesin




Jisung
Mutfaktayim kedisim

Minho
Off asigim yia



Jisung
Ben daha coook



Chan
Hay ben sizin aq
NİYE BENİMLE KONUSMUYONUZ

6 kişi tarafından görüldü✓✓




******

Jisung telefonunu masanın üzerine koyup, sessiz bir şekilde şarkı mırıldanmaya başladı. Hem bir yandan küçük hareketlerle dans edip. Pankek karışımını karıştırıyordu...

Jisung'un dans hareketleri beline dolanan ellerle durmuştu. Minho jisungun arkadan beline sarılıp kendisine bastırdı. Hafifçe jisung'un boynunu öpücüklere boğmuştu.

Jisung huylandığı için kıkırdarken,minho daha fazla öpmeye hatta emeye başlamıştı...

Jisung arkasını dönüp sevgilisinin boynuna ellerini doladı,alınlarını birbirine yasladı. Minho, jisung'a bakarken gözlerindeki yıldızlar parlıyordu...

"Ben sana çok mu aşığım ne?" Diyip minhonun dudağına tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu jisung.

"Hmm öyle mi, bende sana çok hatta aşırı çok aşık mışım" diyip ellerini jisungun kalçalarına indirip hafifçe ovaladı minho.

Jisung ellerini minhonun yanaklarına çıkarıp ellerini yanağına bastırıp, minhonun dudaklarını ortaya daha çok çıkardı.

Ardı ardına öpücüklerini sırlarken minhonun elleri jisungun kısa şortundan içeriye girmişti.

Jisung son kez uzun bir kez öpüp çekildi

"Aşkım yemek yememiz lazım" diyip karnını ovaladı jisung. Minho sanki büyülenmiş gibi bakıyordu.

"Sen daha demin ne söyledin?" Diyip sırıttı minho.

"Yemek yemeliğiz?" Dedi jisung.

"Hayırrr ondan önce" minho dudaklarını büzüp, konuştuğunda jisung kıkırdayıp minhonun büzülmüş dudaklarını öptü.

"Aşkımmm" diyip minhonun arka saçlarıyla oynadı jisung.

"Tanrım... Sana çok aşığım! Sana çok aşığım jisung!" Diyip jisung'u kucağına aldı minho.

Minho, jisung'u tezgahın üzerine oturtdurup, jisungun bacaklarını ayırmasını sağladı. Minho jisung'un Aralık olan bacaklarına girip kendisini daha yakınlaştırıp, jisung'un çenesinden tutup dudaklarını birbirine sürtdü...

"Minho... Bebeğim yemek?" Dedi jisung

"Ben en sevdiğim yemek olarak seni istiyorum amaaa." Diyip jisung'un ellerini öptü.

Jisung minhonun burnuna sert olmicak bir şekilde vurup yanağını öptü

"Olmazzzz"

"Nedenmiş o?" Diyip tekrardan kucağına alıp salona taşıdı minho, koltuğa oturup, jisung'u da kucağına oturttu.

"Hayatım şimdi seungmin Gelicek, olmazzz" diyip minhonun gözlerinden öptü jisung. Minho göz devirip konuştu.

"Of neden ya iki dakika yapsak olmaz mı?" Dedi minho, jisung kıkırdayıp minhonun saçlarını karıştırdı.

"Aşkım seninki iki dakikayla kalmiyo yanlız"

"Offff" diyip kafasını trip atar gibi başka tarafa çevirdi minho. Jisung minhonun çenesinden tutup ani bir hareketle minho'yu öpmeye başladı jisung.

Minho hemen yumuşayıp jisung'un öpüşüne karşılık verdi. Ellerini jisung'un tişörtünden içeri soktu. Jisung'un göğüs uçlarıyla oynamaya başladı minho.

Artık koltukta temizlenicek gibiydi...

******

"Of bıktık ya" diyip gözlerini devirdi hyunjin.

Minho ve jisung'un seks'in tam ortasında gelen altıyla ikili şoka girmiş sonrada eve almışlardı.

Minho jisungun kulağına eğilip fısıldadı.

"Bunlar niye geldi ki uf" dedi minho
Jisung'ta minhonu kulağına eğilip konuştu.

"Bilmiyorum ki ay neyse sıkma canını akşam yaparızzz" diyip geri çekildi. Minho ise kızarmaya başlamıştı bile.

"Bu dedoşta az piç değilmiş" diyip çekirdek kabuğunu tükürdü changbin.

Felix ortadaki bu kaoslu(!) Havayı dağıtmak için bı soru sordu.

"Bu akşam kafeye gidelimm!!!" Diyip ellerini çırptı Felix

Hyunjin felix'in yanağından öpüp sırıttı "gidelim hayatım"

Diğerleride onaylamıştı bu planı

"Chan Gelicek mı?" Dedi jisung

"O eşek taşağı tipli antilop gelirse ben gelmem" dedi seungmin, minho seungminin omzunu sıvazlayıp konuştu

"Bencede gelmesin yoksa kavga çıkar belli"

------

Ay bu kadar yeter ayoll<3

Neyseee hadi ben kacar
Uyuyucam bb.

Karım mükemmel TMM Mİ?!?!☃️💌

NEYSE

hadi iyi geceleriniz olsun bebeşlerim...

Baysss😺💌☃️


(Yazım yanlışları varsa özür dilerim)

️☃️☃️☃️☃️☃️

Arcode Friend / Minsung•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin