Pembe bir mezarlık gördüm rüyamda..
Aşık cesetler, şekerden tabuttaaaa💌
......
"Abi ben çok heyecanlandım ya değilsem? Ya tesadüfse?" Diyip elindeki hamilelik testini bir yandan sallayıp bir yandan da etrafında dönüp, dudaklarını ısırıyordu jisung.
"Jisung dur bı yerinde başım döndü!" Diyip jisung'un koltuğa oturmasını sağladı yeji.
Jisung stresten ayaklarını hızlı hızlı sallayıp parmaklarındaki deriyi koparıyordu.
"Jisung yapma..." Diyip jisung'un bacağını tutdu seungmin.
"Eğer hamile değilsen de boş ver bı daha kine tekrar test yaparız" diyip arkadaşının sırtını okşadı Felix
En sonunda jisung'un elindeki test'e çizgiye benzer şeyler çıkınca jisung hemen ayaklanıp kaç çizgi olduğuna baktı...
Ağzı açık bir şekilde testde bakıyordu.
"Ç-çift çizgi..." Diyip sesiz bir şekilde söylenmeye başladı jisung.
"NE!" hepsi bu arada söyleyip jisung gibi onlarda oturduğu yerden ayağı kalktılar.
"Hamileyim... Hamileyim!" Sonlara doğru yükselen sesiyle hepsi beraber yerinde zıplayıp, birbirlerine sarıldılar.
"Abi şimdi ben teyzemi oluyorum!!" Diyip jisung'un karnını kahkahalarla ovaladı yeji.
"Ay bizde dayı oluyoruz!!!" Diyip birbirlerine sarılmışlardı seungmin ve Felix.
"Lan asıl ben baba oluyorum!!" Diyip etrafında dönmeye başladı jisung.
....
"Of ağlama jisung mal mısın amk?" Diyip göz devirdi seungmin.
"Kes be mal köpüş, mutluluk göz yaşları bunlar" diyip yanaklarını şişirdi jisung.
"Lan nasıl minho'ya açıklayacan baba olduğunu?" Diyip bir soru yöneltti Felix.
"Off ben bir şekilde açıklarım." Diyip karnını ovaladı jisung.
"Eee artık biz kalkalım babalık, saat çok geç oldu." Diyip ayaklandı yeji, diğerleride onaylamıştı.
"Lan yarın buluşak mı?"
"OLUR!" diyip hepsi birden bağırmıştı.
.....
Herkes gittikten sonra jisung tek kalmıştı, minho'yu bekliyordu.
Daha evli bile değillerdi ama teklif almıştı, zaten evlenmeyi düşünüyorlardı.
Hafif hafif jisung bı karamsarlık sarmaya başlamıştı.
Ya minho bebeği istemezse?
Diye düşünmeden edemiyordu.
En sonunda kapı çalınca düşüncelerinden sıyrılıp, olumlu düşünerek kapıyı açtı."Hoş geldin aşkım!" Diyip Minhonun yanağını öptü jisung.
"Hoş buldum bebeğim!" Diyip jisung'un anını öptü minho.
Jisung minhonun geçmesi için yana doğru kayıp geçmesine izin verdi. Jisung salak gibi sırıtıp minho'ya bakmakla yetiniyordu.
"Benim güzelimi bu kadar güzel gülümseten şey neymiş?" Diyip ceketi çıkarıp askılığa astı minho.
"Minho senin ile çok önemli bir şey konuşmam lazım. Ama..." Jisung derin bir iç çekip gözlerini kapattı "yemekten sonra konuşsak daha iyi olur" diyip lafını kısa kesti jisung.
Minho ellerini jisungun tombul yanaklarını çıkarım dudaklarına kısa ve sıcak bir öpücük kondurdu."Bebeğim bir şey mi oldu?" Diyip şefkatle konuştu minho.
"Ha, yok gel yemek yiyelim" diyip başını sağ sola salladı jisung, minhonun içini bir korku sarmaya başlamıştı.
İkiside sessiz ve sakin bir şekilde yemekleri yiyordu, ikisindende ses seda çıkmamıştı. Minhonun boğazından yemekler geçmiyor diziliyordu.
Jisung'un onu yine terk edeceğinin korkusu basmıştı.
....
İkisi beraber bulaşıkları da yıkayıp salonlarına oturmuşlardı.
Minho jisung'un yanına oturup ona sorar bakışlarla bakmaya başladı.
Jisung derin bir nefes alıp minhonun ellerini avuçlarının içine aldı."Minho belki beni eski gibi sevmezsin ama-"
"Severim." Diyip şefkatle konuştu minho.
"Seni her halinle severim jisung."
"Peki... Sana hamileyim desem?" Diyip kırgınca gülümsedi jisung.
Korkuyordu işte, ya istemezse diye.
Minhonun başına sanki şimşek çakmıştı. Olduğu yerde kalakalmıştı.
Jisung minho'ya dolu gözleriyle baktı.
İstemiyor muydu?"İ-istemiyor musun?"
"Tanrım... Jisung ben şimdi baba mı olucam!" Jisung'un karnına dokundu minho. "Ve lütfen saçmala bebeğim tabiki istiyorum!" Diyip ani heyecanla ayaklanıp jisung'u etrafında döndürüp yüzüne küçük öpücükler kondurdu.
Jisung huylandığı için kıkırdıyordu.
"Jisung biz baba oluyoruz!!"
"Evett!!" Jisung minhonun bu haline kıkırdayıp, şükretmişti. Minhonun bebeği istediğine.
....
Minho başını jisung'un gögüsüne yaslayıp, jisung'un karnını ovalayıp onu sevdiği hakkında sözler fısıldıyordu.
"Jisung, sanırım bu hayatta ki tek iyikim sensin..." Diyip başını kaldırıp ona parlayan gözlerle bakan sevgilisine baktı minho.
"Ben sana cidden çok fazla aşığım minho." Diyip hafifçe eğilip minhonun dudaklarını kendi dudaklarına bastırdı jisung.
İkiside nefesi bitince ayrılıp birbirlerine baktılar. Minho biraz başını yukarıya doğru yanağını sürtüp başını sevgilisinin boynuna gömdü."Minho'm senden çok güzel baba olur..." Diyip Minhonun yanağını hafif sesli bir şekilde öptü jisung.
"Senden de mükemmel bir baba olur jisung..." Diyip gözleri kapalı bir şekilde jisung'un boynunu öptü minho.
"Sen bu hayattan sanki bana gelen bir hediyesin seni çok fazla seviyorum."
......
Duyguluyum be...
Nedenini bende bilmiyom ☹️
(550 trk sorusu ödev verdi pic hoca amk LAN ZTN Bİ TATLİMİZ VAR SİCMAYİN ONADA)NEYSE
BB.💗💌❄️💝(Yazım yanlışları varsa özür dilerim)
☃️☃️☃️☃️☃️☃️
Abi bide bu fici bittirmeye çalisiyom ya bence yeter.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arcode Friend / Minsung•°
Fanfiction!mpreg! Jisung: askolar benim b planı tamam pavyon acıyoz