Yeni bir gune uyanip okula gitmisti. Sirasina oturup Leehan'i beklemeye basladi. Derken iceri giren Jaewoon ikilisine bakti.
"Gunaydiin! Senin ki nerde" diye sordu Woonhak. Masaya oturmus bacaklarini salliyordu. Jaehyun'da bos yere oturdu.
"Benim ki kim? Ne diyon oglum"
"Ya yeni geleni diyorum..." kaslarini kaldirip indirdi ve devam etti; "Leehan"
"Efendim?"
Sesin sahibi gulumseyerek yanlarina geldi.
Woonhak cocugu etrafinda dondurup bakti. "Hayirli olsun hyungie" sirin bir sekilde gulumseyip Taesan'a bakti. Jaehyun hemen atilip; "Ohom neyse, ben Jaehyun" dedi.
"Bende Woonhak! Sen enistemiz misin?"
Taesan gozlerini buyutup Woonhak'i masadan itti. "Woon alirim ayagimin altina ha, kos dersine yetis sen" Woonhak dudaklarini buzup; "Yaa Jaehyun hyung sen gotursenee" diye soylendi. Daha sonra Jaehyun ile birlikte oflaya puflaya gittiler.
"Arkadaslarin cok sakaci Tae" dedi gulerek. Taesan'da gulumseyerek karsilik verdi.
Sirasina oturup lipbalmini cikartti Leehan. Bitmeye baslamisti. Cokta guzel kokuyordu ya. Taesan'in da -yine- Leehan'i izledigi bir ana denk gelmisti. Sansa bak sen.
"Bitiyor galiba" diye soruvermisti. Biraz anlama kitligi da var gibi. Leehan basini sallayip onayladi. "Sana yenisini aliyim mi?" Uzun sacli cocuk aniden ciglik atip sikica Taesan'a sarildi. Kollari hala boynundayken parlayan gozleriyle bakti. "Gercekten alir misin Tae?" Taesan basini sallayip, bu sefer uzun sacli cocuga kendisi sarildi.
Asik olmustu da, kitap uzasin diye ugrasiyo.
-yazar nasil da biliyo 🤫🤭
(ikinci bolumu gormediyseniz bakin yuklenmemisti)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry lipstick / gongfourz
Romance"Leehann bugun surdugun lipbalm neyliydi" diye sordu. Taesan'da hic dusunmeden cevap verdi. "Kirazli"