hic kusmedik ki

121 18 5
                                    

Ziplaya ziplaya, yuzunde guller aca aca girdi bugun sinifina. Neden? Leehan'a lipbalmini vericekti. Onceden olsa Taesan su anda uyuyordu. Leehan hayatina girdiginden beri yedide geliyordu. Normalde Taesan yedi elli dokuzda anca buradaydi.

Ki Leehan hayatina girdiginden beri cok sey oluvermisti. Erkeklere -daha cok Leehan'a- olan bakis acisi mi desem, uzun sacli cocugu opme durtusu mu desem. Hala kabullenemiyordu sapsal.

Sinifa girip sirasina oturdu. Posetinden bile cikarmaya kiyamadigi kucuk seyi aldi ve inceledi.

"Bunu neden dudagina surersin ki? Amaan Leehan sursun de" kikirdama sesleriyle kafasini kapiya cevirdi. "Sen aldiysan tabii surerim" Taesan elindekini dusurunce ciglik atti. Bir sure yerle bakisip aglamaya basladi. Sahte oldugu her halinden belliydi de, neyse.

"Yaa.. Tae uzulme, hem paketliydi bisey olmaaz" Uzun sacli cocuk hemen yanina gelip sikica sarildi. "Ama... ama cok ozen gostermistim" Leehan kucuk poseti alip acti ve yine gozleri parladi. "Tae... cok tesekkur ederim" daha siki sarilip guldu.

Taesan ise kendisine dolanmis kollarla alttan alttan siritiyordu. "Baristik mi?" masum bi ses tonuyla cevap verdi. "Hic kusmedik ki.." uzun sacli cocuk gulumsedi ve "Tekrardan tesekkurler" diye ekledi.

Eh bu seyi bulmak kolay olmamisti.
-

cherry lipstick / gongfourzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin