mart ayindaki kediler

125 20 5
                                    

Leehan koridorlarda dolasirken sonunda aradigi bedeni bulmustu. "Woonhak!" diye seslendi. Ismin sahibi arkasini donup sinsice siritti.

"Naber enistem, nasilsin?"

"Iyiyim, iyiyim. Sey sorucaktim" Woonhak'in adeta gozleri isik sacarken gulumsemesi buyudu. "Sor tabi canim enistem"

"Taesan-"

"Taesan mi! Simdi Taesan hyung boyle cok minnostur ama sevdigi ugruna tam bir magra adami olabilir. Mesela "ben homofobigim, iy gey mi, ne geyi ya, erkek erkege opusur mu" gibi seyler duyarsan hic sikleme. Cunku en has, en gey gibi gey Taesan hyungtur. Sonra cok yakisiklidir, beyefendidir. Mesela siz cikmaya basladiniz, hadi insallah. Neyyse iste opucukler, koklasmalar, siirler, mart ayindaki kediler gibidir benim hyungum" tek nefeste soylediklerine kendiside bir sure sonra inanamadi.

"Sey... Taesan'i gordun mu dicektim ama yinede tesekkur ederim" siritarak sinifa dogru yurumeye basladi.

Woonhak ise "ne yaptim ben aminakoyim" diye dusunmekten kendini alamadi. Eliyle agzini kapatip ciglik atti. Kendisini tuvalete kapatip uzerine sifon cekicekti. Evet, Taesan'dan kacmak icin bok cukurlarina bile dusucekti demek.

"Ay benim basima gelmeyen kalmadi. Vallahi aglicam ya! JAEHYUN!! NERDESIN YA! AGLICAM SURDA KIMSECIKLER YOK! OC HAERIN HANGI CEHENNEMDESIN! OOF" bir sure daha sinirden kopurup sinifa kostu.
-

🤣🤣

cherry lipstick / gongfourzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin