Taesan sinifa girdigi gibi kendisini sirasina atmisti. Yeni cocuk gelicegi icin ufak bir teles icindeydi. Evet, tek basina oturan bir tek Taesan vardi.
Ciglik atmak istedi. Neden gerildi bilmiyordu. Bosverip omuzlarini silkti. Basini siraya yaslayip sapkasini takti.
Erken geldi bugun. Uyumak icin. Bu yuzden yirmi dakikasi vardi. Tam daliyordu ki omzuna dokunulmasiyla kafasini kaldirdi.
"Woonhak isin gucun yok geldin yine dimi" Woonhak zannettigi cocuga bakinca gozlerini buyuttu. "Sey, pardon arkadasim sandim" cocuk kocaman gulumsedi. Gozleri kapanicak kadar hemde.
"Sorun degil, yanin bos sanirim oturabilir miyim?" diye sordu. Bir sure cocugu inceledi Taesan. Mudur ne zamandir uzun saca izin verirdi? "Bu cocuk kesin gay" diye hafifce mirildandi. Uzun sacliyi bekletmeden basini sallayip oturmasini soyledi.
"Ben Leehan" elini uzatip tekrardan gulumsedi. Leehan'in elini sıkıp "Kocan" dedi. Uzun sacli cocuk gozlerini buyuturken Taesan'i oksuruk krizi tutuvermisti. "Yani.. oyle.. demek... istmemedim" Leehan sirtina hafif hafif vururken Taesan'a suyunu uzatti. "Tamam ya, olabilir boyle seyler. Sen iyi misin?" Digeri biraz sakinlesip basini salladi.
Leehan ic cekip cantasindan lipbalmini cikartti. Alt dudagina surup yaydi. Taesan ise kirmizi dudaga odaklanmisti. Cenesini eline yaslayip dikkatle Leehan'a bakiyordu.
"Opim mi?"
-OPUSUN OPUSUN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry lipstick / gongfourz
Romance"Leehann bugun surdugun lipbalm neyliydi" diye sordu. Taesan'da hic dusunmeden cevap verdi. "Kirazli"