Genis ekranda ki los isiklar Leehan'in yuzune vuruyordu. Dudaklari daha da pembelesmisti sanki. Taesan dudaklarini yalayip sertce yutkundu. Bu adam olaganustu bisey. "Keske daha onceden opseydim" diye dertlendi.
Ve sonunda ikisinin arasinda milimler kaldi. Tam o yumusak dudaklarin tadina kendisi bakiyordu ki..
Leehan once davranip dudaklarini degdirdi bile.
Taesan'in gozleri kocaman acildi. O tadi bir kere almisti, birakir mi bi daha. Asla. Fazla zaman kaybetmeden yavasca opmeye basladi. Acelesi vardi ama yavas olmaya calisiyordu. Uzun sacli cocugun yanagindan tutup daha da derinlestirmek istedi bu opucugu.
Sanirim bu kirazi sevmeye basladi. Ama en cok Leehan'in dudaklarinda.
Ekrandaki isiklar sonup etraf kadardiginda; Taesan biraz daha ileri gitmek istedi. Bu cokta mumkun olmadi cunku kizarmis ve sismeye baslayan dudaklariyla, Leehan uyaniyordu.
Taesan hizlica geri cekilip bi kac kez dudaklarini yaladi. Memnun miriltilar cikararak arkasina yaslandi.
Leehan ise gozlerini ovusturup yan tarafina bakti. "Butun film boyunca uyumus muyum yaa" dudagini buzup sizlandi. Digeri sadece basini salladi.
"Hadi gidelim Leehan, daha bizimkilerle yemek yicez" Ayaga kalkip uzerini duzellti, cikisa dogru giderken siritan Leehan'i fark etmedi tabii.
-SONUNDA OPUSTURDUM AMK
COK MUTLUYUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry lipstick / gongfourz
Romance"Leehann bugun surdugun lipbalm neyliydi" diye sordu. Taesan'da hic dusunmeden cevap verdi. "Kirazli"