Taesan, Leehan'in yazdigi mesajla uzun bi sure bakisti. Uzun suredir dusunuyordu.
Kendisini geriye dogru birakti ve yatagina dusup, tekrardan dusunmeye basladi. Leehan'i dusundu daha cok. Leehan cok sevimliydi, tamda Taesan'in tipi. Guzel, nazik, zarif, kusursuz...
"Ve benim"
Leehan, Taesan icin gonderilmis bi melek. Taesan ise o melege coktan asik olmustu.
>Alti kisi bulusmus tartisiyorlardi. Aslinda sadece Jaehyun ve Taesan kavga ediyordu.
"Ya oglum, beni sinirlendirme. Sikerim seni" diye Jaehyun'un uzerine yurudu Taesan. "Gel sik, amina koydugum. Dunden razisin zaten" Jaehyun'da ayni sekilde uzerine yurudu. Taesan tam yumrugunu kaldirmisti ki birisi onu geriye cekmeye calisti. Eh asiri kasli ve kocaman oldugu icin zordu.
Kim olabilir? Woonhak mi yoksa. Woonhak suanda cekirdek citliyordu..
"Tae lutfen yapma"
Duydugu sesle donup kaldi. "Birak Leehan birak. Sanki bisey yapabilicek" Uzun sacli cocuk Taesan'i daha sert cekistirip uzaklastirdi.
"Ya anlamiyorum ben seni ne guzel konusup anlasmistik, iki iki gezicez diye. Hem birlikte gezicektik, niye bozmaya calistin ki. Seni gercekten anlamiyorum Taesan, ben bi tik yaklastikca sen iki tik uzaklasiyosun"
Uzun sacli cocuk soylenerek sinema salonuna girdi. Arkasinda hala saskin bir Taesan birakarak.
"Hay sikeyim ya"
-bu bolum sacma geldi bi saniye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cherry lipstick / gongfourz
Romance"Leehann bugun surdugun lipbalm neyliydi" diye sordu. Taesan'da hic dusunmeden cevap verdi. "Kirazli"