• 6 gün sonra •
(Sonuçlar Açıklandı)Siz: AdDıNıZa KaYıTlI pRoJe YoKmuŞ eYlEm HaNıM
Siz: Biliyordum yalancısınız!
Siz: Allah belanızı versin!!!!!!!
Siz: Dava edeceğim hepinizi!
Patron: Engel kalkmış ama belli ki bir şey oldu.
Patron: Yine ne oldu.
Siz: YİNE Mİ?
Siz: YİNE Mİ NE OLDU?!
Patron: Evet yine saçmalamaya başladınız.
Siz: Bugün günlerden ne?
Patron: Pazartesi?
Siz: Eee? yani
Patron: Eylem Hanım anlamıyorum ne ima ediyorsunuz.
Siz: BUGÜN KAZANAN PROJE AÇIKLANDI VE TAHMİN EDİN KİM KAZANDI! PARE DİYE BİR KADIN.
Patron: Burada yanlış olan ne?
Siz: KAZANDIĞI PROJE VARYA BENİM PROJEM
Patron: Yanlışlık olmalı bence tekrar kontrol edin.
Siz: Gerek yok çünkü ben şuan istifamı verip gidiyorum emin olun artık yalvarsanız dönmem.
Patron: Eylem Hanım yanlış anlamayın ben sadece sizin gerçekten mağdur olduğunuzu düşündüğüm için yardım ediyordum.
Patron: Ama görüyorum ki siz bu iyi niyetimi fazla yanlış anlamışsınız. Merak etmeyin istifanızı onaylayacağım. Kıdem tazminatınızı da banka hesabınıza 24 saat için de aktaracağız iyi günler.
*Patron çevrim dışı*
Sinirle telefonumu kapatıp pantolonumun cebine soktum. Masamda ki eşyalarımı kutuya yerleştirirken biraz duygusallaşmış olsam da belli etmeden yanımda duran Kereme baktım. "Kerem abartma sanki kıta değiştiriyorum istifa ettim altı üstü" Kerem dediğimi duymazdan gelerek "Eylem ben sensiz kiminle dedikodu yapacağım ha beni düşünmüyorsun ki sen!" diye sessizce isyanına devam etti "Altı üstü bir yarışma ya niye uzattın bu kadar"
"Zaten her türlü kovulacaktım Kerem Göksay Bey'e hakaretler falan da ettim bari gururumla gideyim diyorum" yanımıza gelen Fatihle, Kerem kaşlarını çattı. "Eylem hanım?" diyerek kutuya baktı "Masa mı değiştiriyorsunuz?" dediğinde Kerem sadece benim duyabileceğim sesle "Piçe bak şirkette olan bitenden haberi yok" dedi bense korkuyla Fatih beye döndüm "Yok istifa ettim Fatih bey" diyerek kutunum kapaklarını kapattım "Anlaşmazlıklar yaşandı da bende-" Fatih bey şaşkınlıkla konuştu "Gidiyor musunuz yani?"
"Evet."
"Neden"
"Dediğim gibi bir iki anlaşmazlık yaşandı" Fatih bey garip bir şekilde üzülmüştü "Ben çok üzüldüm Eylem hanım favori çalışanımızdınız" ayıp olmasın diye kalan son gücümle tebessüm ettim. "Benim şimdi gitmem lazım Fatih Bey, Kerem senle de zaten iletişimi kesmiycez" derken Fatih bey telefonunu uzattı "Eylem hanım bana numaranızı verir misiniz?" şokla bana uzatılan son model apple telefona baktım. Acaba telefonu alıp kaçsam mı?
90 bin tl'e civarındaydı bu telefon.
Kerem sinirle konuştu "Fatih bey Eylemin dosyasına bakarsanız numarasını da bulabilirsiniz zaten."
Fatih bey bakışlarını benden çekmeden konuştu "Haklısınız ama niye buna ihtiyaç duyayım ki direkt Eylem hanımdan istemem daha doğru olmaz mı?"
Şaşkınlıkla konuştum "Neden numaramı istiyorsunuz"
"Şuan işsiz değil misiniz tandık markalarla iletişime geçip çalışana ihtiyaç olup olmadıklarını sorarım"
"Neden böyle bir şey yapıyorsunuz Fatih Bey?"
"İyi bir çalışansınız Eylem yetenekli ve becerikli böylesine bir yeteneği her hangi bir fabrika ve benzeri yerde kaybetmez istemem yani istemeyiz."
"Teşekkür ederim Fatih Bey" derken Kerem yanıma geldi "Ne demek Eylem Hanım lakin benim gitmem gerekiyor sonra görüşürüz umarım" dedikten sonra yanımızdan uzaklaştı.
Kerem sinirle "Eylem bu adamın amacı seni yatağa atmak" diyerek kolumu cimcirdi "Sen normalde sokak kekosuyken ne oldu da nazik olduysan deseydin yok sağ ol ben kendi işime bakarım diye"
Keremin dırdırlarıyla göz devirirken "Fena adam değil aslına tipi falan iyi zaten 3 yaş var aramızda"
Kerem şokla "Eylem yoldurma o çiyan sarısı saçlarını bana! unut o adamı!" dediğine güldüm. Telefonuma gelen mesajla arka cebimden telefonu aldım.
Patron: Eylem Hanım.
Sinirle hiç düşünmeden numarayı engelledim ve cebime geri koydum.
Patron: Özür dilerim haklıymışsınız. (İletilemedi...)
Patron: Hala şirkettesinizdir umarım lütfen daha istifa etmediğinizi söyleyin. (İletilemedi...)
Patron: Ne demek iletilemedi! (İletilemedi...)
Patron: Sikim ya! (İletilemedi...)
Patron: Kusura bakmayın yanlışlıkla küfür ettim. (İletilemedi...)
Patron: Normalde asla küfür eden biri değilimdir (İletilemedi...)
Patron: Ama arada yaklaşıkla edebiliyorum ki bu çok normal bende insanım (İletilemedi...)
Patron: Ben ne saçmalıyorum amına koyayım (İletilemedi...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ama Patron! - Texting
HumorÇalıştığı şirketin düzenlediği tasarım yarışmasına katılan Eylem projesinin kaybolması ile Patronuna durumu nazik bir şekilde inzah eder... Siz: Ne demek lan beğenmedim! Siz: Ne demek ULAN! Siz: ULAN AZCIK İNSAFIN OLSAYDI BE! Patron: ??? Siz: NE?! S...