kafam harbi çok karışık,ne hissettiğimi algılamakta güçlük çekiyorum.
derste elini çenesine yaslayıp göz göze geldiğimizde bana tebessüm etmesini özledim.
bir hafta önce başını göğsüme yasladığında,hep orda kalsın istedim ben.o kadar yakışmıştı ki oraya,bir daha hiç ayrılmasın istedim.
renkli etekleriyle etrafta pırpır gezmesini özledim,ama bir haftadır hiç o sahneyi göremedim.okula gelmiyor çünkü.
bir şekilde rapor yazdırmış,ardından kaybolmuş.nerede olduğunu jeonginde dahil olmak üzere arkadaşları biliyorlar ama asla bana söylemiyorlar.onlarda bana çok kızgınlar jisungu öylesine bırakıp gidip bayılmasını sağladığım için.
evde değil bir kere,bunu biliyorum çünkü şuan kapısının önündeyim.sanırım yavaş yavaş hislerimin farkına varıyorum.
kendimce düşünüyorum,hangi öğretmen öğrencisine etekler verir,iftiradan kurtulması için bu kadar çalışır,arkadaşça bile olmayan temaslarda bulunur ki?sanırım çoğu bulunmuyor.
bunları düşününce diyorum ki,ben en başından beri jisungdan etkileniyorum ama kendime yediremiyorum.
sanırım bu sefer doğru düşünceler bunlar.
derin bir nefes aldım ve jisungun apartmanının karşısında bulunan parka gidip salıncaklardan birine oturdum.normalde fazla sigara içmezdim çünkü istek gelmezdi.ancak şimdi bir paketi bitirip ikinci paketi alacak kadar içmek istiyorum.
"genceciksin,kendini bitiriyorsun sigarayla" yanımda ki salıncağa tanıdık bir ses oturunca hızla ona döndüm.
"bayan han.." dedim inanamayarak."merhaba" jisungun anneside bana gülümsedi."merhaba minho,görünüşe göre birşeyler olmuş"
büyük ihtimal jisung ile aramda geçenlerden bahsediyordu,baş salladım bende."sanırım çok kırıyorum jisungu" baş salladı bayan han."kırıyorsun,ama karmaşıklık içinde onunla sevgili olsaydın daha çok kırardın.suçu kendinde arama çok"
minnet duydum o an bayan han'a,başkası olsaydı çocuğunun öğretmeniyle bu kadar yakın olmasına çıldırırdı."nasıl suçu kendimde aramayayım ki?" dedim sigaramdan bir nefes daha içime çekerek.
"ona renkli renkli etekler aldım,belini ve bacağını okşadım,temaslarda bulundum,pembe dantelli eteğine çok yakışmış kesin al falan dedim,ve daha şuan sayamadığım çok şey daha yaptım.benden hoşlanma ihtimali olduğunu arkadaşlarım söyledi,ben bunu bile bile umut verdim jisunga.en önemlisi beline sarılıp daha sonra ittim ben onu,oysa ki ellerimin en çok onun beline yakıştığını bile bile." cümlem bitince burnumu çektiğimde ağladığımı farkettim.
birde onun siniriyle henüz bitmemiş olan sigaramı hızlıca yere atıp üstünü çiğnedim ayaklarımla.bu süre içerisinde bayan han hiç ses çıkarmadan beni dinledi,izledi.
sessizlikten rahatsız olup konuştum."jisung..." bir daha burnumu çektim,şuan rezil bir insandım bayan han'ın gözünde kesin."o nasıl?iyi mi?gelmiyor okula ve ben onu çok özledim."
bayan han yine konuşmadı,sadece kalkıp sarıldı bana kısa bir süre.elime bir kağıt parçası tutuşturdu."iyi birisin minho,yarın bu adrese git ve oğlumun gönlünü al çabuk,yoksa külahları değişiriz."
&
evet
favori karakteriniz ve nedenini alalım buraya 😸🤝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
call out my name ✓
Fanfictionminsung,tamamlandı. jisung etek giyerken perdeyi açıp almamı söyleyen adam tam karşımızda edebiyat hocası olarak duruyor suan