gün 5⁶

41 7 4
                                    

Ani bir kararla bazı isimleri değiştirme kararı aldım.
Yua = Sakura
Hiroshi Sato = Hiroshi Suzuki

-

"Ne düşünüyorsun?"

"Hiçbir şey. Hiçbir şey düşünmüyorum."

"Bana yalan söylemene gerek yok, Schneider."

"Sana yalan söylemiyorum, Genzo. Sadece beni anlamanı istiyorum."

Başını koyduğu yerden -göğsümden- doğrulmuş, ellerini de yere koyarak bana bakmıştı.

"Aramızdaki ilişkinin tepkisiz gittiğini biliyorum ama bunun suçlusu ben değilim. Sürekli bir kız var diyorsun ama ben sorunca cevap vermiyorsun. Gözünde iki kişiyle oynayan biri olabilirim Genzo ama lütfen beni anla, seçim yapabilecek bir durumda değilim."

Kafamı iki yana sallamıştım.

"Hiçbir kızla bir ilişkim yok, Schneider. Beni yanlış anlıyorsun..."

"Ne demek seni yanlış anlıyorum Genzo? Bana bir kız var diye söyleyerek oyun mu oynuyorsun?"

Tepkisiz kalmıştım, devam etmemişti.

"Uyuşturucu kullanıyorsun Genzo. Sana karşı net olmamı bekleme, lütfen."

"Ne varmış yani? Ben iyi bir abiyim. Bir iş bulup çalışabilirim."

"Ağır hasta."

"Ne yani, o paranın sen de mi kalmasını bekliyordun?"

"Umutsuz vaka."

"Sürekli sızıp sızıp buraya gelme."

"Ölecek."

"Kendini iyi bir abi mi sanıyorsun?"

"Bunun bir sorun olduğunu biliyorum, Schneider ama lütfen bir seçim yap."

Kafasını iki yana salladı, anlamamış bir ifade vardı yüzünde.

"Seni seviyorum, Genzo."

Beklemediğim bir an da, dudaklarımız buluşmuş, bir damla ıslaklık çarpmıştı yüzüme.

-

"Hey, hey. Giremezsin."

Kaşlarımı çatmış ona bakarken, Xiao ayağa kalkıp yanıma gelmişti.

"Uyuyor ve sen elinde bira şişesiyle onun yanına geliyorsun öyle mi? Enfeksiyon kapmaması gerekiyor."

"Hey, farkında mısın? Ben onun abisiyim."

"Abisi olman sürekli içip buraya gelebileceğin anlamına gelmiyor. Çocuk seni seviyor ve sen sürekli uygunsuz maddelerle onun yanına geliyorsun. Bir kere bile kafan yerinde değildi!"

"Kusura bakma Xiao ama ebeveynlerim yok ve kendimden 12 yaş küçük bir çocuğa 0 para ile bakmaya çalışıyorum, anladın mı?! Şimdi çekil önümden!"

Uzun saçlı olan, bir tepki vermemişti. Sinirli genç, kardeşini uyandırmamak adına yavaşça kapıyı açmış, içeri girmişti. Başucundaki sandalyeye oturmuş, kolunu yavaşça okşamıştı.

İrkilen küçük kız, yavaşça gözlerini açmıştı. Karşında gördüğü abisiyle, doğrulmuş ve sevinmişti.

"Ne zaman geldin?!"

Genzo, dolan gözleriyle bir mücadele vererek, kardeşine sarılmıştı.

"Şimdi..."

Sarılmaları bittiğinde, Genzo onu kendinden uzaklaştırarak yatağa uzandırmıştı.

"Ama sen uyu şimdi, tamam mı? Ben buradayım."

Küçük kız gözlerini kapatmadan önce abisine son bir kez gülümsemişti.

"Biliyor musun? 2 hafta sonra benim doğum günüm."

Genzo, yavaşça kardeşinin yanağını öpmüş sonra geri çekilmişti.

"İyi ki doğdun bebeğim."

Kardeşi, gözlerini Genzo'dan ayırmış, kapıya yaslanan uzun saçlıya çevirmişti. Onları izliyordu.

"Sen de kutlar mısın?"

Gözleri dolmuş adam, hafifçe başını salladı. Küçük, gözlerini kapattı.

-

Hiç hoşuma gitmedi, komple kurgu. %99 ihtimâl bir sonraki bölümü final yaparım, üzgünüm.

drugs and schneider ✰ schneigenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin