'Bekle.' dedi.
Bekledim.
Gelmedi.
2 haftadır yanımda olan adam, gelmedi.
Beni seçtiğini söyleyen adam, gelmedi.
Dudaklarımızı birleştiren adam, gelmedi.
Dokunmaya bile kıyamadığım adam, gelmedi.
Birkaç not parçası.
Elime kalemi aldım.
Yazamadım.
Yazamadım.
"Yazı yazmayı bilmiyor musun, Genzo?"
"Kes sesini, Carlos."
"Ne yapıyorsun hayatım?"
Kolumla, masadaki kâğıdın üzerini kapattım.
"H-hiç."
Birkaç kelime döküldü.
Birçok şey anlatan birkaç kelime.
Schneider, sen çok iyi birisin.
Gidiyorum. Çok uzaklara gidiyorum. Beni asla bulamayacağın yerlere gidiyorum. Tamamen farklı bir evrene, farklı bir hayata gidiyorum. Küçücük bir süreçte yanımda olduğun için teşekkür ederim. Beni bıraktığın için teşekkür ederim. Sahi... Neden yaptın? Neden beni bıraktın? Senin için yetersiz olduğumu biliyorum ama sana bakarken bir şeyler hissediyordum. Sana bakarken, gözlerimin parladığını hissediyordum. Seninkilerde öyle değil miydi? Neden bana öyle gelmişti? Neden beni sevmemiştin? Saçların çok güzel, gözlerin masmavi, ellerin yumuşacık, kalbin gibiama yumuşak olmayan bir şeyler vardı Schneider.
Masmavi gözlerin, kalbinin aksine, semsertti. Denizine açılmak isterken, okyanusunda boğdun beni.
Seni bataklığa sürükleyen benim. Senin hayatını mahveden benim. Sana uyuşturucu satan benim ve Tanrı şahidim ki ben her gün o tek bir güne lanet ediyorum.
Kendime de lanet ediyorum.
Seni tanıdığım güne lanet ettiğim için.
Beni buna mecbur bırakıyorsun, Schneider. O kadar yumuşaksın ki sana zarar gelmesinden korkuyorum. Bana karşı tavırlarında hep öyleydi, çok yumuşaktın.
Benim umurumda olan gözlerindi.
Senin umurunda olan neydi Schneider?
Parasızlığım mı, bağımlı olmam mı, sokakta kalmam mı?
Hayır Schneider, sen öyle biri değilsin. Nereden bildiğimi sorma, biliyorum.
Yoksa kız mevzusu mu? :) Merak etme, Schneider. Senden başka hiç kimseye aşık olmadım
ama evet bir kız var.
Kız kardeşim, Sakura.
Seni onunla tanıştırmayı çok isterdim. Bence çok benziyorsunuz! :)
Sadece tip olarak değil, aynı gün doğmuşsunuz :)
(Yanlış anlama, ikinizde çok güzelsiniz.)
Yani anlayacağın, hayatımda kimse yok Schneider. Sen vardın, bir de Sakura.
İkinizde belirsiz bir şekilde hayatım oldunuz :D
Saçma sapan konuşuyorum, Schneider ama bizi bitiren sensin. Olmayan bizi bitiren, sensin. Benim hayatım bile var denemeyecek kadarken, senin hayatında 2 kişi vardı.
Zengin şımarıklara benzemiyorsun Schneider. Neden onu seçtin?
İyiliğin için her şeyi yaptım, üzülmemen için. Şimdi aynı sen de benim gibi, kendini bataklığa sürüklüyorsun
ama ne biliyor musun?
Ben bırakıyorum.
Her şeyi. Uyuşturucuyu, alkolü. O yeri.
Yani artık oraya gittiğinde, beni göremeyeceksin.
Yine de beni merak etmemen için sana bu notu bırakıyorum :PGörüşürüz
30 Ağustos-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drugs and schneider ✰ schneigen
FanficGenzo Wakabayashi, uyuşturucu sattığı adama aşık olur.