24 The end

708 62 63
                                    

- ბავშვს არცერთი არ შეეხოთ!!!!

ხმამათლა ვთქვი.
შვიდი კაცი დაყურებდა ამ ჩემს პატარა შემოქმედებას.
ჯინი, ჰოსოკი, ჯიმინი, თეჰიონი, ნამჯუნი, ჯონგი და იუნგი!!!!.

იუნგი- ჯეონ ასე რას დაიმგვანე ბავშვი???

ნილა- შენ ვიზე რას ამბობ მეგონა კაცს გავყევი და ჰააა, კატა ხარ და ეს გოგოც შენნაირი კნუტია გაახვიე პლედში მამა შვილი და დააძინე.!!!!

ჩამეცინა!!!

ჯქ- რას ვიზავთ ჰიონ, რაც ვართ ის შვილები გვყავს!!!

პატარა ხელში აიყვანა!!!.

თეჰი- ჩვენც გვინდა!!!.
ჯიმინი- მიდი რააა ჰიონივით ნუ დაგვიმალავ ამ პატარას!!!.

ჯქ- არაა!!! პატარაა და  თქვენ ორი რაღაცას მოწევთ და მერე თქვენ მოგიწევთ ბავშვების გაჩენა!!!!.

ჯონგი- თავი დაანებეთ!!!  მეც კი არ მაკარებს მაგ ბავშვს!!! მარტო მაგ ბავშვის პამპერსებს მაყრევინებენ ორივე ცოლ-ქმარი, ჯერ  მხოლოდ ყურების უფლებას მაძლევენ!!!!.

მეცინებოდა!!!.

- ხოდა  მადლობა თქვი  რომ გაყურებინებ რააა!!!!  ისე სუნთავ მეშინია ბავშვი არ გააცივო!!!

ჯონგი- გოგო რას გადმომწვდი?? მშვენივრად ვსუნთქვ. ხან ასე ნუ სუნთქავ,თავი იქით მიატრიალე ისე ისუნთე, აივანზე გადი ნერვებს მიშლი რომ მოძრაობ!!!!  აქ ნუ დადიხარ, სამზარეულოში ნუ ჭამ!!!!. მთელი ორსულობა მე ვერ მიტანდი!!! არადა ქმრებს ვერ იტანენ ხოლმე მე რას გადმომწვდი???

მეცინებოდა!!!

- ჩემი ბრალი არააა. ორსულ ქალს ჭკუა არ მოეკითხება და ბევრი კაპრიზები აქვს ამიტომ არ  არის გასაკვირი???
ჯონგი- მერე ქმარი არ გყავდა?? მე რატო მეცი???  ცალკე შენ და ცალკე შენი თუთიყუში. მოდიოდა და ის ცალკე მკბენდა და მლანძღავდა!!.

- ეგ თუთიყუში გალიიდან არ გამოუშვა ბავშვს არ უკბინოს თორე შემდეგ სადილზე  მაგის ჩახოხბილს გაჭმევ!!
ჯონგი- აჰააა კიდე მეეე!!!!.
ჯქ- კარგი რაა ერთი თუთიყუშისთვის ვერ მიგიხედია???
ჯონგი- მაგას ჯობია ბავშვი მყავდეს.
- ხედავ!!! შენც მაგას ამბობ, წადი და გააკეთე, თუ არ იცი შენი ძმა გასწავლის!!!

AMBASSADOR ( დასრულებული)Where stories live. Discover now