-ბებიაშენი იმდენ საჭმელს აკეთებს თან უნდა ყველაფერი გავსინჯო და იცოდე კაბა არ მომერგება. არ მინდა მუცელი მეტყობოდეა იმ კაბაში.
ჯონგუკს ეცინებოდა, ჯერ კიდევ საწოლში გორაობდა.- კაი და მაინც რამდენი ჭამე??
ხალათის ქამარი გავიხსენი და ჩემი საჭმლით გახეთქილი მუცელი ვაჩვენე.
- მოგწონს???- რა საყვარელია!!!!!.
- რა არის საყვარელი, ზუსტად 18 საათია აქ ვარ და ბებიაშენმა გამასუქა!!!.კმაყოფილი მიყურებდა.
- მე მომწონს.
- რა მოგწონა რაა!! გავსუქდები. სამ დღეში მეეჭვება ეს ყველაფერი დავიკლო!!!
- კაი ხოო ნუ წუწუნებ. ცოტას გაგავარჯიშებ და დაიკლებ.საწოლიდან წამოდგა მუხლებზე დადგა და ჩემსკენ წამოვიდა.
მისკენ მიმწია.
ჩემს მუცელზე დაასრიალებდა ხელებ.
- გეყოფა!!!. გასკდომაზე ვარ!!!!.
- მომწონს!!
- რა მოგწონს რაა??? ნახე რამდენი ვჭამე!!!
ჩემს გამობერილ მიცელზე ხელს ვისმევდი.- არა მართლა ძალიან მომწონს შენი მუცელი.
დაიწია და მაკოცა.
- ჩვენი შვილი აქ რომ იქნება და ამხელა მუცელი გექნება, ის რამხელა იქნება???
- არ ვიცი!!! ამ საქმეში კარგად ვერ ვერკვევი!!!.- არაუშავს ერთად გავერკვევით!!!!
ხელები მომხვია და მუცელზე თავი დამადო.
- ძალიან მომწონს შენი გამობერილი მუცელი.ბებია- ბავშვებო ჩამოდით საჭმელი მზადაა!!!!!
გამეცინა.
- მე მეტს ვეღარ შევჭამ. ეხლა ვარწყევ!!!!. ნუ მაჭერ ეგრე ხელს!!!!ხელით გავწიე და სააბაზანოში გავიქეცი.
სიცილით მომყვებოდა უკან!!!
- ხო გითხარი ეგრე ნუ მიჭერ ხელსთქო.
- სამაგიეროდ დიდი მუცელი აღარ გაქვს და აღარ იწუწუნებ!!!.პირი მოვიბანე.
- სულელი ხარ!!!.ლოყაზე მაკოცა.
- სამაგიეროდ ვიცი რომ ორსული ძალიან ლამაზი იქნები და ამ საქმეს საღამოთი მივხედავთ!!!.
- ხოო კარგი. მაგრამ როგორც მახსოვს სახლში ქორწილის მერე თორმეტი სტუმარი აქ რჩება და ფრთხილად იყავი ვინმეში არ შეგეშალო!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
AMBASSADOR ( დასრულებული)
Fanficმე დავბრუნდიი. ❤️❤️❤️🤩🤩 ძალიან მომენატრეთ.🤩🤩❤️ სახელი უკვე საინტერესოა დანარჩენი ფიქციაში იხილეთ ❤️❤️🤩🤩