18

601 61 30
                                    

ჯონგი- თქვენ ორი ესე რატო ეწებებით ერთმანეთს???

დივანზე ვიწექით და ტელევიზორს ვუყურებდით.
ორივემ  შევხედეთ.
ჯქ- საქმე არ გაქვს??

ჯონგი- რას ეწებებით ერთმანეთს. სულ სახლში ხართ ან საწოლში ან დივანზე. არ მოგბეზრდათ??
- რა უნდა მოგვბეზრებოდა???

ისევ ჩვენ გვიყურებდა.

- ეს ცხოველებიც კი მშვიდად არიან. რანაირი წყვილი ხართ რაა. ცოტა დრამები მოაწყვეთ, შენ ცოტა ეჩხუბე ახვეწნინე. ან შენ რავიცი რანაირი სასტავი ხართ!!!

ჯქ- რა იყო ბოლოს რომ ხვდებოდი იმ გოგომაც მიგატოვა???

   ღრმად ჩაისუნთქა.

- სხვასთან წავიდა.
- რატომ???
- მერავიცი. გამომწველა რასაც ქვია ყველანაირად დაა..  წავიდა. არ მიყვარხარო.
ჯქ- გითხარი მე შენ ნუ აძლევ შენ ბარათს პირველივე გოგოს ვინც  ხელს უბეზე წაგიფათურებსთქო.

- ჯონგ ეგრე ცუდადაა შენი საქმე???
- საერთოდაც ეგრე არ იყო რააა.

- აბა აგვიხსენი???

გაჩუმდა.

ჯონგი- გუყურებთ და ვერ გამიგია....

ჯქ-რა ვერ გაგიგია???

ჯონგი-ეს გოგო შენზე დიდია, არც შენს ფულს ხარჯავს არც ნერვებს გიშლის არაფერს გთხოვს, შენც კმაყოფილი ხარ  და ისიც ხო კმაყოფილია. ვერ გავიგე რა არის ასეთი ამ ურთიერთობაში.???

- პირველი ის რომ მართალია დიდი ვარ.  როდესაც  ის ჩემს გვერდითაა. სხვა არ მაინტერესებს. ფულს რაც შეეხება, ის  საჩუქრებსაც მჩუქნის და ყველაფერი, მაგრამ  ეს არ მაინტერესებს.
ჯონგი- და არ გვიკამათია..
- ხოოო ეგეცაა. უბრალოდდდ არის ხოლმე რაღაცეები მაგრამ რომ არ მინდა ვიჩხუბო და ურთიერთობა გავიფუჭო ვჩუმდები.
ჰქ- ან   თეფშებს ამტვრევს. ერთხელ გავაბრაზე და თეფშების მტვრევა დაიწყო.

ჯონგი- რა ადვილია თქვენთვის.
- ვერ აგიხსნი ეს თავისით მოდის, როცა გიყვარს ... ესეაა.....  გიყვარს დააა  რაღაცეებს ისე აღარ აკეთებ როგორც ადრე.

AMBASSADOR ( დასრულებული)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant