ჯქ- როგორ ჩაიარა შეხვედრამ??
- ნორმალურად!!!
სახლში მივედი ერთ ერთ კომპანიასთან მქონდა შეხვედრა.ჯქ- საჭმელი გამოვიძახე მალე აქ იქნება!! გშია ხოო??
- კიი!!!!
თვალები დავხუჭე და დივანზე კომფორტულად დავწექი!!ორი კვირა გავიდა იმ ამბიდან და ჯერაც არ ამოუღია ხმა. არაფერი არ უთქვამს საერთოდ!!!
ჯქ- იცი დღეს შუგა ჰიონთან მივდივართ დაა შენც წამოხვალ ხოო??
- რომელა სათზე??
ჯქ- საღამოთი ესე რვისკენ.
- ვნახოთ!!!
ჯქ- ჯერ სამი საათია დაისვენე.
მოვიდა და ლოყაზე მაკოცა!!!ცოტახანი ჩუმად ვიყავით.
- ჯონგუკ!!!!
- გისმენ!!!!
- არაფრის თქმა არ გინდა??
- რასთან დაკავშირებით???
- ორი კვირის წინ რაც მოხდა იმაზე???
- არაა!!!!
- ხო მაგრამ...
- არანაირი მაგრამ!მკაცრად თქვა და ტელეფონში თამაში გააგრძელა.
- ჯონგუკ ასე არ შეიძლება.
- როგორ??? ყველას გვყოლია ყოფილები.
- მაგას არ ვგულისხმობ.
- აბა რას გულისხმობ???
- იმას რომ მე შეიძლება შვილი არ მყავდეს. არ ჯობია.....
- მე შენ მიყვარხარ. თუ შვილი არ გვეყოლება არაუშავს. შენ იქნები ჩემს გვერდით. და ეგ პროვლემა დღეს დღეისობით მოგვარებადია. არ ვაპირებ შენს დადანაშაულებას რამეში, მე მაგ კატეგორიას არ მივეკუთვნები!!!! მიყვარხარ მინდა შენთან ერთად ყოფა. მაგრამ დაშორებაზე სიტყვას არ დაძრავ. მიყვარხარ ისეთი როგორიც ხარ.
იმას კიდე რაც შეეხება ჯერ არ დამიწყია მასთან ლაპარაკი და ცუდად იქნება მისი საქმე.- ხო მაგრამ... შვილი შენ...
- მე ჯერ შენ მჭირდები ჩემს გვერდით. მიყვარხარ ისეთი როგორიც ხარ..ამის მერე არ გვილაპარაკია.
დივანზე ვიწექით ორივენი და მეზუტებოდა.- თუ გინდა არ წავიდეთ!!
- არ მინდა.
- კარგი მივწერ რომ არ მივალთ!!!.
- ცოტახანი არსად არ მინდა წასვლა. მარტო შენთან ერთად მინდა ყოფნა!!.ხელები მომხვია და მასზე მაგრად მიმაკრო.
- ხოდა ჩემთან ერთად იქნები. არსად არ გაგიშვებ!!!.
VOCÊ ESTÁ LENDO
AMBASSADOR ( დასრულებული)
Fanficმე დავბრუნდიი. ❤️❤️❤️🤩🤩 ძალიან მომენატრეთ.🤩🤩❤️ სახელი უკვე საინტერესოა დანარჩენი ფიქციაში იხილეთ ❤️❤️🤩🤩