GİRİŞ

122 16 5
                                    

*HERKESE MERHABA! KURGUMA HOŞGELDİNİZ! ŞİMDİ İLK 3 BÖLÜM SİZE SIKICI GELEBİLİR ÇÜNKÜ GERÇEKTEN SIKICI AMA 4. BÖLÜMDEN İTİBAREN SIKILMAK YOK! KEYİFLİ OKUMALAR*
*yazım yanlışları olabilir kusura bakamayın*

*YAZARDAN*

*YIL 2010*

     Sokaklar, dükkanlar süslenmeye başlamıştı henüz cadılar bayramına 3 gün vardı günlerden perşembe idi chris sabah 07.13'te kalkıp elini yüzünü yıkadı ve okul için hazırlanmaya başladı.Chirs JONES üniversite 2. sınıf öğrencisi 19 yaşında 12 kasım 1990 doğumluydu. Chirs işlerini halledip evden çıkmış üniversiteye doğru yürüyordu neyseki evi üniversiteye yakındı. Havalar soğumaya başamıştı ve sert rüzgarlar orataya çıkmıştı. Chris her zaman ki gibi kulaklığını takıp müzik listesini oynattı ve etrafı inceleyerek yürümeye devam etti. İnsanlar aceleciydi kimisi işe gidiyordu kimisi okula kimisi ise dükkanlarını açıyordu. Sokaklardan erkenden süslenmişti bu sefer geçen yılki gibi son dakikaya bırakılmamıştı süslemeler. "Süslemelerin ne anlamı vardı ki sanki "diye içinden geçirdi chris.

   Chris kışı severdi soğuk rüzgarın yüzüne sertçe çarpmasını severdi. Yaklaşık 20 dakikanın sonunda gelmişti okuluna chris. Kendi fakültesine girmeden önce cafeterya ya doğru yöneldi arkadaşları ile farklı fakültedelerdi o yüzden ilk onlara selam verecekti. Chris güzel sanatlar okuyordu küçüklüğünden beri resime ilgiliydi zaten.Chris cafeterya ya girdiğinde gözü etrafta dolaştı ve arkadaşlarını bulduğunda yanlarına doğru yürüdü ve bir sandalye çekip oturdu.

  "Günaydın" dedi chirs bir yandan kulaklığını çıkartırken. Adrian,Boris,Olivia ve Mery de aynı şekilde karşılık verdi. 

 *Adrian BROWN üniversite 2. sınıf öğrencisi 20 yaşında 24 mart 1990 doğumluydu,                            Boris LİAM üniversite 2. sınıf öğrencisi  20 yaşında 3 mayıs 1990 doğumluydu.Olivia THOMAS üniversite 2. sınıf öğrencisi 20 yaşında 6 haziran 1990 doğumlu Mery'in ikizi .Mery THOMAS üniversite 2.sınıf öğrencisi  20 yaşında 6 haziran doğumlu Olivia'nın ikizi*

"Ne oldu?" diye sordu chris ikizleri göstererek çünkü yüzleri asıktı ve birbirlerine sırt dönmüşlerdi. Boris gülerek chris'e doğru eğildi "makyaj malzemesi yüzünden tartışmışlar" diye fısıldadı. ikisi birlikte gülmeye başladı. "şşş" diye uyardı adrian ikizleri göstererek, ters bakışlarla gülen ikiliye bakılıyorlardı. "Tamam tamam sustuk ta ne zamana kadar dayanıcaksınız siz?" diye sordu chris gülerek. İkizlerden olivia öne atılarak "özür dileyene kadar konuşmayacağım" diye söylenirken, mery çenesini dikleştirerek "ben bir şey yapmadım ruju sen kırdın sen özür dile" dedi hafif bakışlarla olivia ya bakarken. Olivia hızlı bir şekilde mery döndü ve "hadi be oradan sen inatlaşmasaydın kırılmazdı" dedi ve sırtını döndü.

Adrian sıkılmış gibi of layarak ayağa kalktı ve "kahve isteyen var mı?" sorusunu yöneltti oturanlara chris istemem der gibi kafasını salladı, boris ise yanında çikolata siparişi verdi. Olivia chrise dönerek " sevin şampiyon kış geldi dışarıda fırtına var!" chris tebessüm ederek bakışlarını camdan dışarı çevirdi. O sırada ikizlerden mery olivia nın omuzunu dürttü  boris ise hemen telefonunu çıkartıp gizlice çekmeye çalıştı. "Özür dile barışalım" diye teklifte bulundu mery "asıl sen dile" olivia hep inatçıydı ikiside pes etmiş gibi birbirine dönüp bir anda "özür dilerim" dedi ikiside ve olivia her zaman ki rahatlğıyla mery 'nin boynuna atıldı. Boris kahkaha atarak telefonu kapatıp cebine koydu "2 saat olsaydı bari" boris ile chrisde gülmeye başladı. 

Adrian elinde kahvelerle geldi, kahveleri masaya bırakıp borisin kafasına vurdu"yavaş gül tüm okul bizi izliyor" diye mırıldandı, boris umursamazca omuz silkti. 

Kahvelerini içtikten sonra saati yaklaşan derslerine girmek üzere ayrıldılar. Boris hukuk fakültesinde, Olivia ve mery tıp fakültesinde, Adrian mühendislik fakültesinde ve son olarak Chris güzel sanatlar fakültesinde okuyordu. 

*

*

*

*

*

-SELAM UMARIM KURGUYU BEĞENİRSİNİZ GİRİŞ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ AŞŞAĞIYA YORUMA BIRAKABİLİRSİNİZ OY VERMEYİ UNUTMAYIN VE BİLİYORUM KISA OLDU AMA GİRİŞ SONUÇTA BİRŞEY OLMAZ BÖLÜMLER UZUN OLUCAK ZATEN-

HALLOWEENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin