*HERKESE MERHABA! KURGUMA HOŞGELDİNİZ! ŞİMDİ İLK 3 BÖLÜM SİZE SIKICI GELEBİLİR ÇÜNKÜ GERÇEKTEN SIKICI AMA 4. BÖLÜMDEN İTİBAREN SIKILMAK YOK! KEYİFLİ OKUMALAR*
*MEDYA: TEMSİLİ CHRİS İN SOKAĞI*
*CHİRS*
Sabaha karşı 4 gibi uymuştum. Şu an da ise komodinin üstündeki dijital saat 07.36 'yı gösteriyordu. Tavanı izledim, her sabah olduğu gibi. Bugün 29 ekim cuma idi. Dersim yoktu bugün. şağ tarafıma dönüp yastığın altından telefonumu alıp tuş kilidini girdikten sonra sosyal medyaya girdim.
Biraz telefon ile uğraştıktan sonra yataktan kalktım ve banyoya girdim.Elimi yüzümü de yıkayıp çıktım banyodan. Bugün aklımda bir kaç iş vardı yapmam gereken. Adrian ve diğerleri bu kadar ısrar ediyor ise mecbur partilere gidecektim Üstüme mor sweatshirt'ümü giyip altımada dar paça siyah pantolunumu giydim, telefonumu ve ipad imi alıp aşşağıya indim. Telefonu ve ipadi ada tezgaha bırakıp perdeleri açtıktan sonra camları açtım. Düzenli olarak her sabah evi havalandırırdım. Mutfağa geçip buzdolabını açtım ve 2 yumurta ile yağ çıkarttım, onları tezgaha koyup tezgahın altındaki dolaptan da yumurta tavasını çıkarttım. Çay koymak için çaydanlığa su koyup ocağın altını kısık ateşte açtım. Ekmek kutusunu açtığımda ekmek kalmamıştı hemen üst kata odama çıkıp 2 dolar ve montumu alıp aşşağıya indim aşşağıya inerkende montumu giydim.
Evin bütün camlarını kapatıp tezgahın üstünden telefonumu, kapının arkasındaki fortmantodan da botlarımı alıp giydikten sonra anahtarıda alıp çıktım evden. Yerler buz tutmuştu bu da gece yağmur yağdığını gösteriyordu fakat yağmur 4 den sonra yağmış olmalıydı çünkü ben uyanıkken yağmur falan duymamıştım. Hafif tempolu adımlarla sokağın başındağı küçük markete doğru ilerledim. Ceplerime baktığımda kulaklıklarımı almadığımı fark ettim. Bende ağaçları izlemeye başladım çok güzel gözüküyorlardı. Yaprak sesleri insana huzur veriyordu.
Markete girdiğimde tahıl ürünleri kısmına ilerledim ve 2 glutensiz ekmek alıp kasaya doğru ilerledim. Sırada kimse yoktu o yüzden ekmekleri kasadan geçirip ücretini ödedikten sonra evin yolunu tuttum telefonu cebimden çıkartıp saate baktım saat 08.11 i gösteriyordu.
Eve vardığımda su kaynıyordu aldıklarımı ada tezgaha bırakıp çayı demledim ve tavanın altını açarak yağı tavaya koydum. Yağ erirken dolaptan salata ve domates çıkartıp yıkadım ve salatanın kabuğunu soymaya başladım. O sırada yağ eridi ve yumurtaları kırdım. Yumurtaları kırdıktan sonra salata ve domatesi doğramaya başaldım, küçük küçük doğradıktan sonra salata tabağına koyup üstüne hafif nar ekşisi ve limon sıktım. Yumurtanın altını kapatıp ada tezgahın üstünü boşalttım.Salatayı ve yumurtayı ada tezgaha koyup kahvaltılıkları çıkarttım ve sofraya çayımıda doldurup oturdum. Bir yandan yemek yerken bir yandanda telefonu kapatıp ipadi önüme çektim ve tuş kilidini girip amozona girip kitaplık bakmaya başladım. Odamda kitaplarım yerde duruyordu o yüzden salonun bir köşesine okuma köşesi yapmak istiyordum. Bu arada benim para kaynağım ailemden kalma bir kafe vardı ve ben orayı devren kiralık vermiştim kafe baya iş gören bir caddede olduğundan aylık 7.000 dolarlık kirası vardı ve dükkan acayip iş yapıyordu.
Kitaplık beğenip birkaç kitap ile sipariş vermiştim. Ardından en sevdiğim animasyon dizi olan otel transilvania yı açıp belkide 15. kez izlemeye başladım...
-OTEL TRANSİLVANİA 2012 DE ÇIKTI FAKAT BİRŞEY OLMAZ YA-
***
Saate baktığımda saat 18.54 ü ve ben köstümümü bekliyordum. Yaklaşık 10 dakika sonra aldığım halloween süslerini koyduğum 4 büyük poşet ve kostümümü alıp mağazadan ayrılıp kapının önünde taksi uygulamasından taksiyi çağırıp beklemeye başladım. Taksi 10 dakika içinde geldiğinde taksiye binip evin adresini tarif ettim ve telefonum ile oynamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALLOWEEN
HorrorKÖŞKÜN ARKASINDA BİR PATİKA KEŞFEDİLDİ VE PATİKAYI TAKİBE BAŞLADIR PATİKADA BELLİ ARALIKLARLA MUM DOLUYDU ... PATİKA BAYA UZUNDU VE PATİKANIN SONUNA ÇIKTIKLARINDA BÜYÜK BİR ŞONUŞ ONLARI BEKLİYORDU... UZUN BİR DUVAR VE DUVARDA ÖLDÜRÜLEN KİŞİLERİN KA...