-MEDYA DA Kİ ŞARKIYI BÖLÜMÜ OKURKEN DİNLEEYEBİLİRSİNİZ NEDENSE YAZARKEN DİNLEDİĞİM MÜZİKLERDEN EN ETKİLEYEN BENİ O OLDU-
-HAZIRMISINIZ BAŞLIYORUZ-
*CHRİS*
Oturduğumuz mekandan nasıl çıktığımızI bile anlamamıştım. Olay yerine yani 1 saat önce olduğumuz bara tekrardan gelince etrafın polis kaynadığını gördüm. Üstüne olay yeri inceleme ekibi de buraday dı. Hemen öne doğru çıkıp yerde yatan kıza bakmaya çalıştığımda polisler beni tutmaya çalıştı. Görmek istiyordum. 1 saat önce gülüp eğlendiğimiz kişinin calı olduğunu görmek istiyordum. Tekrar önde doğru atıldığımda onu gördüm. Yerde kanlar içinde yatan Isla yı gördüm. Üstündeki kıyafetleri, şaçları her yeri kan içindeydi gördüğüm kadarıyla boğazı yarısına kadar kesilmiş ve sol kolu tamamen kesilmişti.
Etrafta sol kolunu görememiştim Zira onu o halde gördükten sonra kolu da aklıma gelmemişti.Donup kalmıştım. Buz kesmiştim olduğum yerde. Kim neden masum bi cana kıyardı hemde 1 saat öncesine kadar eğlenen birisine?. Birinin beni geri çektiğini ve bir yere oturttuğunu hissettim, hissettim çünkü kendim de değildim.
Isla yı gördüğüm an gözlerimin önüne annem gelmişti. Beyaz çarşafın hızlı bir şekilde kırmızıya bulanması gelmişti gözlerimin önüne. Sonra anneme doğru yaklaşıp yanına oturmuştum ve buz gibi yüzünü ellerimin arasına almıştım. Sonrasında ise karın boşluğumda hissettiğim acı.
Sanki acıyı yeniden hisettim ve tüm vücudum yanmaya başladığında kendime az da olsa gelmiştim. Kendime geldiğimde Adrian bana su uzatıyordu. Titreyen ellerim ile uzanıp elinden suyu alıp yarısını neredeyse üzerime dökerek içtim.
"İyi misin?" diye sordu yanı başımda ki Adrian, ona sadece başımı sallamakla yetinip etrafımda gözlerimi gezdirdim. Olivia bir köşeye çökmüş Mery nin kolları arasında ağlıyordu. Her ne kadar birbirleriyle fazla vakit geçirmeseler de birbirlerini çok seviyorlardı. Gözlerim ikizlerden ayrılıp boris ve blaine yi buldu. Birbirlerine sarılmış sessizce ağlıyorlardı. Gözlerim başımda dikilen adriana kaydığında benden bakışlarını kaçırdı, onunda gözleri dolmuştu. Ben tekrardan gözlerimi önüme indirdiğim de acı bir kadın çığlığı duyuldu.
Kafamı kaldırıp çılığın geldiği yöne bakınca Isla nın annesi olduğunu gördüm zavallı kadıncaz kocasının kollarında kızının adını bağırıyordu. "Isla güzel kızım" dedi kadın dizlerinin üzerine çökerken. "Kızım ölmedi de " dedi kocasına fakat kocası cevap vermek yerine karısını koları arasına alarak ağlamaya devam etti.
Polis memurları ifademizi almak için bizi karakola getirdiklerinde olivia ve diğerleri biraz daha kendilerine gelmişti. ısla nın annesinin çığlıklarının yerini ise sessiz hıçkırıklar aldı. Ben ise hala aynıydım Islanın cesedi gözümün önünden çıkmıyordu çıksa bile hemen gözlerimin önüne annemin yatakta ki son görüntüsü geliyor du.
"Chris JONES, sorguya" polis memuru adımı söylediğinde elimdeki telefonu ve suyu yanımda oturan adriana vererek ayağa kalktım ve hiçbirşey söylemeden sorgu odasına girdim ve kendi yerime otrudum;
- Chris JONES. Isla ROVD ile en son ne zaman görüştün?
- Ölü bulunduğu barda beraber eğleniyorduk en son saat 01.20 civarlarında
-Aranızda herhangi bir anlaşmazlık oldumu?
-hayır
- Bardan ayrıldıktan sonra nereye gittiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HALLOWEEN
HorrorKÖŞKÜN ARKASINDA BİR PATİKA KEŞFEDİLDİ VE PATİKAYI TAKİBE BAŞLADIR PATİKADA BELLİ ARALIKLARLA MUM DOLUYDU ... PATİKA BAYA UZUNDU VE PATİKANIN SONUNA ÇIKTIKLARINDA BÜYÜK BİR ŞONUŞ ONLARI BEKLİYORDU... UZUN BİR DUVAR VE DUVARDA ÖLDÜRÜLEN KİŞİLERİN KA...