Emir:
Hadi okul çıkışı eve gitmek yerine motor yarışı var oraya gidelim.(İşte bu çocuk baya dangalak, tam bir kadın düşkünüdür. "Ayrıca obur".)
Ali:
Napıyosun sen, hoca görücek şimdi az sessiz ol. Derse odaklan man kafa.(Gurubun filozofu kendisi, ayrıca çok akıllıdır. Pc oyunlarına da bayılır.)
Emir ve ali tartışırken, arka sıradan bir el sırtlarını pat pat ladı.
Aden:
Çocuklar biraz sessiz olun hoca size bakıyo.(Gurubun en utangaç kızı. Tam bir kitap kurdu.)
Emir:
O kadar para yatırıyoruz bu okula. Bi zahmet görmezden gelsin.Ali:
Babana söylerse baban seni özelden nasıl Devlet'e alıyo görürsün.Emir:
Öff tamam be.Herkes tekrar derse döndü. Zaten 5 dk sonra zil çalmıştı. 3'ü birden ön sıradaki arkadaşları'nın yanına koştu.
Emir:
Oğlum,hadi hep beraber motor yarışını izlemeye gidiyoruz.Ali emir'in kafasına vurdu.
Ali:
Oğlum mal mısın, biz gitçez dedikmi.Tekrar tartışmaya başladılar. ta ki biri elini masaya vurana kadar.
Buğra:
Susun lan, başım ağrıyo.Emir ve ali birbirlerinin yakasını bırakıp buğra ya döndüler.
Aden:
Neden?, genemi uyutmadı baban.Buğra elini başından kaldırıp Aden e baktı.
Buğra:
Hee, şirketi ilerde bana bırakacağı için öğretiyo.Ali:
Hepimiz öyleyiz buğra. Hadi senin baban sana acıyo 12 de salıyo. Benimki gece 3 de salıyo beni.Emir:
Reşit olmak zor.Buğra:
Boş yapma emir. Bi bok yaptığın yok.Ali:
Neyse zaten son 1 ders kaldı. Okul çıkışı konuşuruz.Buğra kafa salladı.
Buğra:
Ben uyuycam.Hepsi birden sıralarına gidip son dersi öyle böyle işlediler.
__________
Arkadaşlar düşman diye bir kitabım daha var. O kitap fazla uğraşılmış bir kitap değil ve yazmaya devam ediyorum, isterseniz okuya bilirsiniz.
Ama bu kitap için uğraşmak istiyorum ve umarım sıkılmadan okursunuz. Bu iki bölüm az çok tanıtım gibi olucak. Karşılaşma 3.bölümde olucak ve bu kitap +18 bir kitap. Bu yüzden lütfen psikolojiniz bozulursa sorumlusu ben değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcum
RomanceSerseri bir motorcu, zengin bir öğrenci. tanışmaları pek düzgün olmasa da, ilerki zamanlarda bu durum değişirmi bilinmez.