6

106 10 9
                                    

Buğra:
Neden help edim sana.

Ayaz kaşlarını çattı ve geri çekildi.

Ayaz:
Ne demek neden.

Buğra kollarını birbirine bağladı ve ayaz ı baştan aşşağı süzdü.

Buğra:
Benim için hiçbir şey ifade etmiyosun, Neden yardım edim ki. Beni oracıkta bıraktın.

Ayaz sağ elini kaldırdı ve baş parmağını buğra ya salladı.

Ayaz:
Hee o yüzden.

Buğra:
Hoo o yozdon.

Ayaz buğra nın kolunu tuttu ve kapıdan daha uzağa sürükledi.

Ayaz:
Tamam anlatıcam her şeyi  o yüzden geldim zaten.

Buğra:
Tamam seri, dersim var.

Ayaz:
Bizim durumumuz parasal açıdan hiç iyi değil zaten biliyosundur.

Buğra:
Bilmez olurmuyum, motor dan anlayabiliyorum.

Ayaz:
Sus.

Ayaz bir iç çekti.

Ayaz:
Ben 10 yaşındaken her şey çok iyiydi. Babamın bir iş yeri vardı ve annem le babam çok mutlulardı.babam ve Banu nun babası iş ortaklarıydı. ordan tanışıyoruz banu ile de zaten.
Sonra ne olduysa bir anda iş yeri battı ve tamamen parasız kaldık. Babam sürekli içiyo ve annemi dövüyordu. Hiçbir şeyimiz kalmamıştı.banu nun babası zafer bey bize yardım etmeyi kabul etti. Babama 1.000.000 borç verdi, ama babam hepsini kumar da harcadı.
Borcun 200.000 ini çalışarak yavaş yavaş ödedim. Sonra bu motor yarışlarına katıldım ve yarı zamanlı çalışarak motor yarışlarından da aldığım parayı biriktirerek taksitle bu motoru aldım. Babam öğrenirse sıçarım, kendisi çalışmayıp evde içip sızıyo.

Buğra:
Borçları sen mi ödüyorsun yani.

Ayaz:
Aynen öyle.
Banu nun babası ve senin baban ortak olduğu için yüksek ihtimalle babam babandan borç alıcak.

Buğra:
Neden benim babamdan borç alsın ki baban.

Ayaz:
Babamla zaferin konuşmasını duydum. Zafer babama borç alabileceği bir ortağının olduğunu söyledi.

Buğra:
E benim babam tefeci değil ki amk ne alaka.ayrıca zaferin tek ortağı babam değil.ayrıca babamsa bile parayı hemen öde diye kimseyi hırpalamaz.

Ayaz:
Emin misin buğra?, zafer bey öyle yapmadı ama. Korumalarıyla gelip sürekli parayı ödemesi için babamı hırpalıyolar. Babam da sonra neden hala ödemedin diye beni hırpalıyo.

Buğra:
Nası ya, babam böyle bir adam la nasıl iş birliği yapar ki?.

Ayaz:
Senden tek isteğim babanı bizden uzak tut.

Buğra:
Tamam denerim.
Eee annen peki?

Ayaz:
Annem 3 sene önce dayanamayıp intihar etti.

Buğra nın gözleri doldu, ne diyeceğini bilemedi.

Buğra:
Özür dilerim.

Ayaz güldü.

Ayaz:
Önemli değil, alıştım.
Banu ya gelirsek o  Sadece babamın kendilerine borcu olduğunu biliyo.
Sürekli gizlice ben öderim diye peşimde dolanıyo. Bi kurtulamadım ondan.

Buğra gülüp kollarını göğüsünde bağladı.

Buğra:
Motoru satsan ödersin bu arada.

Ayaz hayır anlamında hızlıca kafasını sallayıp parmağını buğra ya doğrulttu.

Ayaz:
Olmaz, Asla olmaz. Bir daha duymiyim.

Buğra:
Ama nede-

Ayaz:
Olmaz dedim ya uzatma. Vermem motorumu hayallerim var benim.

Buğra:
Heee sen katarda ki yarışa katılmak için aldın onuuu.

Ayaz gülüp ellerini beline koydu.

Ayaz:
Hah, bu yakışıklı katar a gidicek.

Buğra gülememek için kendini zor tutuyordu fakat bir anda kahkahası lavaboyu kapladı.

Ayaz:
Ne gülüyosun komik mi.

Buğra:
Çok salaksın amk.

Buğra gülmekten ağrılar girdiği karnını tutup yere eğildi.
O sıra da ayaz buğra nın omuzlarından tutup yukarı kaldırdı ve yüzünü, buğra nın burnuna kendi burnu değicek kadar yakınlaştırdı.
Buğra gülmeyi kesip ayaz a baktı.

Buğra:
Napıyosun?.

Ayaz:
Çok güzel gülüyosun biliyomusun.

Buğra ayaz ın gözlerine bakmaya devam ediyordu. Kalbi hızlanıp nefes alışverişi de artmıştı.
Ayaz gözlerini kapatıp buğra nın alnına kendi alnını koydu. Buğra nın kısa boyu yüzünden eğilmek zorundaydı, bu da komik görünüyordu tabiki. Ayaz iki elini buğra nın beline dolayıp kendine biraz daha yakınlaştırdı.

Buğra:
Ne-ne yapıyosun bıraksana.

Buğra ayaz ı itmek için ellerini omuzlarına götürdü.

Ayaz:
Çok güzelsin biliyomusun.
Minik ellerin le itmeye çalışınca daha bi hoşlanıyorum senden.

Buğra nın kalbi yerinden fırlamak üzereydi, İlk kez bir erkek den bunları duyuyordu. Tabi ki bu ona tuhaf geliyordu.

Buğra:
A-ayaz ne dediğinin f-farkında mısın.

Ayaz:
Hiç olmadığım kadar farkındayım.

Ayaz buğra nın dudaklarına baktığında yavaş yavaş yaklaşmaya başladı. Bir elini omuzlarını tutan buğra nın eline götürdü ve elini eline aldı.
Dudakları birbirine demeğe az kala buğra ayazın dudaklarına elini koydu.

Buğra:
Uzak dur benden.

Buğra ayaz ı itip lavabo dan çıktı.
Ayaz ise ellerini cebine sokmuş arkasınsan gülerek bakıyordu.

___________________

Ayaz ın telefonu çaldığında elini cebine sokup telefona ilişti.
Arayan Savaş dı.

Savaş:
Ee kanka konuştunmu.

Ayaz:
Konuştum, çıktım şimdi okuldan.

Savaş:
Nerdesin şu an.

Ayaz:
Okulun kapısının önündeyim gel anlatim.

Savaş:
Gelemem aga.

Ayaz:
Gelme savaş gelme.

Savaş:
Motor hasta oldu amk gelemem.

Ayaz:
Aaa ne oldu yavrucağa.

Savaş:
Domuz gribi diyolar serum taktılar.

Ayaz:
Yaa kıyamam. Gel lan buraya bin otobüse iki dk hadi.

Ayaz telefonu kapatıp cebine koydu.
Savaş ın gelmesini beklerken buğra ile lavabo da yakınlaşmalarını hatırladı ve güldü. Buğra pek yakınlaşmamıştı ama ayaz galiba bu çocuğa aşık olmuştu.
Sonra kendine tokat attı.

Ayaz:
Ulan gerizekağlı erkek o erkek.
Ama çok tatlı.

Kendine hakim olamıyordu.
O küçücük ellerini, beyaz tenini, küçük burnu ve yüzünü, gür önüne  gelen saçlarını ve o minik boyunu düşünürken kendinden geçiyordu.
Bu düşünceler çok saçmaydı evet bir erkek bir erkeğe nasıl aşık olabilirdi ki. Ama galiba Ayaz olmuştu bile.





MotorcumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin