Bu bölüm baya baya +18 bu yüzden kalp hastasıysanız okumanızı tavsiye etmiyorım tişikkirler.
________________________Buğra:
Sapık mısın amk ne hoşlanması, çekil dedim sana.Ayaz buğra nın bacaklarını tutup motordan inmesine yardım etti.
Ayaz:
Terbiyesizlik yapmanın sonu böyle olur. Bir daha öyle bir şey yaparsan affetmem çavuşu götüne sokarım anladınmı beni.Buğra nın bacakları titriyordu. Ayaza anladım anlamında kafa salladı.
Buğra:
B-benim gitmem lazım.Ayaz:
Nereye?Buğra koşmaya başladı.
Buğra:
Gelicem.Diye bağırıp daha hızlı koşmaya başladı. Sonunda lavaboya vardığında alta doğru kafasını indirdi.
Buğra:
Siktir, neden kalktı şimdi bu?.Gidip yüzüne su çarptı. Sakinleşmeye çalışsa da bir türlü inmiyordu.
Buğra:
Ne yapıcam şimdi ben.Buğra tuvalete girip kapıyı kilitledi. Pantolonunu indirip işe başladı. Gelmek üzereyken tuvaletin kapısı çalındı. buğra ağzını kapatıp nefesini düzenledi.
Ayaz:
Buğra iyimisin.Buğra:
İ-iyiyim karnım ağrıyo da.Ayaz:
Karnının ağrıdığına eminmisin?.Buğra:
Ne biçim soru bu, Eminim tabiki.Ayaz:
Bana pek öyle gelmedi ama, çekiyosun galiba.Buğra:
N-ne saçmlaıyosun sen amk.Ayaz:
Yarım edebilirim istersen.Buğra fermuarını çekip kapının kilidini açtı. Kapıyı açtığında ayaz kapının yanındaki duvara kolunu koymuş yan duruyordu. Sırıtışı hiç iyi şeyler düşündüğünü söylemiyordu.
Buğra:
Ne sırıtıyosun.Ayaz:
Buğra zorlama bak görüyorum burdan.Buğra eliyle alt tarafındaki şişkinliği kapattı.
Buğra:
Sapıkmısın ne bakıyosun, ayrıca yok öyle bişey.Ayaz:
Bu kalmamış haliyse baya büyük sikin varmış.Buğra:
Dikkat et, acıtır.Ayaz buğra nın belini tutup kendine yapıştırdı.
Ayaz:
Sen bir de benimkini gör.Buğra dudaklarını ısırdı. Şu an zaten yeterince azgındı ve ne olursa olsun yapmaya hazırdı. Aşşağıdan ayaza bakarken elini ayaz'ın ensesine götürdü. Ayaz başta şaşırsa da sonra sırıttı, buğrayı kalçalarından tutup kaldırdı. Buğra nın bacakları Ayaz'ın beline sarılmıştı. İki kolu da omuzundaydı.
Başka bir zaman olsa asla yapmazdı. Ama belki bu adamdan hoşlanıyordu ve bu yüzden kendine engel olamıyordu. Ama tanışalı daha ne kadar olmuştu ki?. Buğra'nın kafası çok karışıktı.
Ayaz ise bu çocuğa aşıktı zaten başta kabullenememişti fakat sonrasında kabullenmeye başlamıştı.
Bu yüzden kendini durdurmayacak dı.Ayaz eliyle buğra kafasının arkasını tuttu. Eli duvar ile buğra nın kafasının arasında kalmıştı. Birazdan o dolgun dudaklara sahip olacağı düşüncesi ayaz'ı delirtiyordu.
Daha fazla beklemeden hılzıca Buğra nın dudaklarına yapışdı.
Öyle tutkuyla öpüşüyorlardı ki sanki 1 hafta değil de 1 sene birbirlerini öpmeyi bekliyorlarmış gibi.
Buğra ayaz ın üstündeki ceketi çıkarmaya başladı. Ayaz da buğra'yı yere indirdi. Ceket'den kurtulduğunda Ayaz buğra nın boynunu tutup tutku ile öpmeye başladı. Boynunu yalayıp aşşağı doğru öpmeye başladı. Buğranın üzerindeki formanın düğmelerini açıp üzerinden çıkardı. Buğra ayaz ın saçından tutup onu aşşağı doğru öpmesi için hareket ettirdi.Ayaz buğra nın pantalonundaki kemeri çözüp fermuğarı açtı. Baksırıyla birlikte aşşağı indirdiğinde buğrayı tutup döndürü ve duvara yasladı.
Sağ eliyle buğra'nın altındaki şişliği
Okşarken sol elini kalçalarına götürüp sıkmaya başladı. Aynı zaman da omuzunu öpüp yalıyordu.Buğra:
B-bekle.Ayaz durdu.
Buğra:
Hazır değildim ilk kez yapıcam.Ayaz güldü.
Ayaz:
Liseli birine sikimi sokmicam zaten merak etme.
Sadece şunu indirelim ne dersin?.Buğra güldü.
Buğra:
Seninki ne olucak peki.Ayaz altındaki şişliğe baktı ve güldü.
Ayaz:
Halledersin artık.Ayaz buğra nın yüzünü tutup kendine çevirdi ve dudaklarına tekrar yapıştı. Elini buğra nın kalçalarına götürüp deliğini okşamaya başladı.
Buğra nın ağızından bir inilti çıktı.Ayaz:
Genişletmek istermisin.Buğra:
Ne neyden bah-Ayaz parmağını buğra nın deliğine soktuğunda buğra çığlık attı.
Buğra:
Ne-ne yapıyosun çek elini acıyo.Ayaz daha da hızlandı. Buğra her seferinde daha fazla bağırıyodu. Ama bundan haz da alıyordu.
Buğra:
Yapma dur.Buğra son noktaya gelmişti. Ayaz buğra nın boşalmak üzere olduğunu hissedince ikinci parmağını da soktu.
Buğra:
Siktir bırak dedim çok acıyo.Buğra bir anda boşaldı. Hiç böyle bir şey yaşamadığı için kendine gelmesi uzun sürmüştü.
Ayaz:
Çok darmışsın sen de bir parmağım zor sığdı.Buğra:
Hani yapmicaktın.Ayaz:
Ben sikimi sokmam dedim parmağımı demedim.Buğra yere yan oturup nefes almaya çalıştı. Kalçası ağrıdığı için oturamıyordu.
Ayaz:
Benim çavuş kaldı onu da hallet bağri.Buğra:
Ben senin götüne parmak sokmam.Ayaz kahkaha attı.
Ayaz:
Zaten ben izin vermem. İki dakka emcükle de insin hadi, yarış var akşama hazırlanmam lazım.Buğra:
Bir dakka bir dakka. Şimdi sen bana sakso çek mi diyosun. Yok olmaz asla.Ayaz:
Peki kalk o zaman sikimi sokim. Bu inmez başka türlü.Buğra:
Yok olmaz tamam yaparım.Ayaz sırıtıp pantalonunu indirdi.
Buğra gördükleri karşısında şok olmuştu. Nerdeyse 20 cm i vardı.Ayaz:
Korktunmu, merak etme yemez. Ama sen yiyebilirsin.Buğra hala korkmuş bir şekilde ayazın kalkmış ve damarlı aletine bakıyodu.
Ayaz:
Yok böyle olmicak.Ayaz buğra nın çenesinden tutup sizlerinin üzerine aldı. Kafasını yaklaştırdığında buğra ayaz a baktı.
Ayaz:
Siktir bakma şöyle alttan.Buğra dudaklarını ısırıp ayaz ın aletini öptü. Diliyle biraz oynadıktan sonra ağzına aldı.
Ayaz:
Çocuk sen çok fena bişeysin.Ayaz buğra nın saçlarını tutup hızlanmasını sağladı. Buğra ne kadar alabildiğini merak ettiği için boğazına kadar almaya çalıştı.
Ayaz:
Siktir çek ağzını.Ayaz buğra nın yüzüne boşaldı.
gülmeye başladı.Ayaz:
Çok güzelsin ama git yüzünü yıka Giyin ve çabuk çık. Yaklaşık yarım saat e açılıcak burası.Buğra hemen kalkıp elini yüzünü yıkadı ve üzerini giyinip ayaz ın arkasından çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcum
RomanceSerseri bir motorcu, zengin bir öğrenci. tanışmaları pek düzgün olmasa da, ilerki zamanlarda bu durum değişirmi bilinmez.