AYAZ AYAZ AYAZ
Bütün tribün ayazı ayakta destekliyordu.
Son kazandığı yarışdan sonra fark edilmeye başlamışdı zaten.
Ayazla lavaboda yaşadıkları şeyden sonra buğra eve gitmek istemediği için arkadaşlarını yarışı izlemeye davet etmişti.Emir:
Buğra bey buğra bey, sevmezsiniz buraları ne oldu.Buğra:
Ayaz çok ısrar etti de geldim.Ali:
Harbiden siz birlikteydiniz dimi ne oldu?.Buğra dudaklarını birbirine bastırdı.
Buğra:
Hiç, hiçbirşey. Okulda konuştuğumuz konuyla ilgili.Pistdeki yarış başlamak üzereydi. Bu yüzden herkes ful odak piste bakıyordu.
Geri sayım başladı ve bütün tribün suskunluğa karıştı.
Buğra'nın pek umurunda olmasa bile izliyordu.
Geri sayım bitti ve motorcular heyecanla yarışmaya başladı.___________________________
Ayaz her zamanki gibi en önde başlamıştı.
Ama işin garip tarafı volkan en arkada motoruyla cebelleşiyordu.
Ayazın içi rahat değildi. Ara sıra arkasına bakıp volkana bakıyordu fakat zaman geçtikçe volkan daha çok yavaşlıyordu.Volkanın yanına rakiplerinden biri yanaşıp birşeyler söyledi.
Ayaz:
Siktir.O sırada volka'nın yanına yanaşan rakip volka'nın motoruna tekme attı ve motorun dengeni bozdu. Volkan daha dayanamadı ve motorla birlikte sürüklendi.
________________
Bütün tribün büyük bir heyecanla ayağa kalktı. Kimisi küfür ediyor, kimisi gülüyor, kimisi ise olanları korkuyla izliyordu.
Ali:
Orospu çocuğu öldürücem onu.Ali ayağa kalktı.
Buğra:
Sakin ol o kadar sert düşmedi merak etme bir şeyi yoktur.Ali:
Ne demek bir şeyi yoktur, çok kötü düştü buğra ya bir yerine birşey olduysa.Emir:
Gören de sevgilin sanıcak amk.Ali emire öldürücü bir bakış attı.
Buğra:
Ali işi kızıştırma. Sen de sakin ol bak ayağa kalktı bile bir şeyi yok.________________
Volkan ayağa kalkıp üstünü sirkeledi ve motoru kaldırdı.
O sırada yanına bir kaç sağlıkçı geldi.Volkan:
Bir şeyim yok merak etmeyin.Bir kaç adam motoru kaldırıp neden böyle bir ağrıza yaptığını bulmak için tamire götürdü.
Bir süre sonra Ayaz yarışı birinci bitirip ödül umurunda bile olmadan volkanın yanına koştu.
Ayaz:
İyi misin.Volkan:
Ben iyiyim de, birileri bu gece hiç iyi olmayacak.____________________
Ali:
Volkan.Ali koşarak volkanın yanına gitti. Üzerininde herhangi bir yara var mı diye elleriyle aradı.
Volkan:
Oraya dokunmasan.Volkan yüzünü buruşturdu.
Ali:
Ha, haa tamam.Ali hemen elini çekip volkana baktı.
Ali:
İyimisin.Emir:
İyimisin derken, taş gibi taş.Emir volkanın yanına gidip kollarına dokundu.
Emir:
Kaslar da maşallah, Spora mı başlasam.Buğra:
Bak ne yap biliyomusun, al çantamı.Buğra emir in sırtına çantasını verdi.
Buğra:
Şimdi siktir git.Emir:
Nereye.Buğra:
Çöpe girebilirsin, ama girmeden önce çantamı yere koy.Emir buğraya dil çıkardı.
Volkan:
Neyse ne, ben iyiyim ama birirleri bu gece hiç iyi olmayacak.Buğra:
Neyden bahsediyorsun.Ayaz:
Can, Ona bunu yapan.Ayaz kaşıyla can'ı işaret etti.
Etrafında beş kişi vardı ve ikinci oluşunu kutluyorlardı.
Can gözünün kenarıyla buğraya bakıp gülerek göz kırptı.Ayaz:
Geceyi beklemesek.Ayaz hızlıca canın yanına yürüdü.
Volkan ayazın kolunu tutup ona engel olmaya çalıştı.Volkan:
Ayaz sen karışma bu benim sorunum.Can bunu görüp kahkaha attı. Yavaşca ve sallana sallana yanlarına yürüdü.
Can:
Kuduz mu oldun ayaz.Ayaz volkanın kollarından kurtulup canın boğazına yapıştı.
Ayaz:
Hıı kuduz oldum, Dikkat et ısırmiyim.Canın yüzü kıpkırmızı olmuştu.
Can:
Sadece yanındaki minnoşa göz kırpmıştım. Niye bu kadar sinirlendin ki.Ayaz:
Bir de soruyomusun.Can güldü.
Ayaz:
Sıfadına anten soktuğum.Ayaz hala canın boğazını sıkarken yumruğunu canın suratına geçirdi.
Can yere düşünce ayaz tekrar üstüne yürüdü fakat volkan ayazı tuttu.Volkan:
Elif hanım geliyo ayaz dur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motorcum
RomanceSerseri bir motorcu, zengin bir öğrenci. tanışmaları pek düzgün olmasa da, ilerki zamanlarda bu durum değişirmi bilinmez.