Aşk Yıkımı

91 31 1
                                    


Feride her zaman ki gibi okula gidiyordu üzgün ve hayattan bıkmış hissediyordu kendisini.Okul'un önünde duran Ayaz'a dikkatlice baktı Ayaz'ın elinde kendi mektubunu görünce yutkundu,Ayaz onu bekliyordu.Ayaz'a doğru ilerledi Ayaz'ın kahve gözleri onu gördüğü günden beri Feride'yi bir yıkıma sürüklüyordu;aşk yıkımına...

Feride Ayaz'ın yanına bir kız geldiğini görünce duraksadı bu o kızdı,Ayaz'ın sevdiği kız.Ayaz yanına gelen kıza şaşkınlıkla bakıyordu beklemiyordu böyle bir şey olacağını.

Feride sinirden gözlerini yumup,Ayaz ve o kızın arasından geçip giderken Ayaz;"Feride dur"diyip Feride'nin peşinden gitti.

Feride arkasından gelen Ayaz'ı fark edip ona sinirli bir yüzle baktı.

"Neden buradasın,o çok sevdiğin kız dışarıda yalnız kaldı"

"O kızdan hoşlanmıyorum artık.Ne zaman anlayacaksın!"

"Mektuplarımı o kıza da okutup dalga geçersin sanıyordum şaşırttın beni"

"Böyle bir şeyi yapacağımı sana düşündürten ne?"

"Bilmem"diyerek omuz silkti Feride.

"Seninki buraya doğru geliyor"dedi Feride kıskançlık dolu bir gülümsemeyle.

Ayaz arkasına döndüğünde bir zamanlar çok hoşlandığı ama ona karşılık vermeyen kızla göz göze geldi.

"Senin derdin ne? Neden peşimde geziyorsun bugün"diye sordu.

Kız üzgün bir sesle "Ben sadece seninle konuşmak istiyordum"

"Ne konuşacağız?Beni her zaman görmezden geldiğin için pişman olduğunu mu söyleyeceksin?"

Feride ikisinin konuşmasını daha fazla dinlemek istemediği için tam gidecekken Ayaz onun elinden tutup gitmesine engel oldu."Bekle"dedi Feride'ye.

Feride ne yapacağını bilemeyerek kendisine denileni yapıp Ayaz'ın yanında kaldı.
Ayaz'ın onun elinden tutması gerginliğine gerginlik katmıştı.

Ayaz cevap almayı beklediğinde kız suskun tavrıyla ona baktı Ayaz da ondan bunu bekliyormuşcasına"Konuşacak bir şey yokmuş baksana"dedi.

Kız Ayaz 'ın Ferideyle beraber gideceğini fark ettiğinde "Özür dilerim"dedi ağlamaklı bir sesle .
Ayaz da "Özür dilenilecek bir şey yok bir daha karşıma çıkma"dedi Ferideyle el ele uzaklaşırken.

...
Uzun bir bölüm oldu umarım beğenirsiniz

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum

Hepinizi çok seviyorum ❤️

Soğuk Bir Günde Seni Bekliyorum (S.B.G.S.B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin