Mezuniyet Günü

70 12 0
                                    


Herkes sırayla sahneye çıkıp diplomasını alıyordu.
Sıra bana geldiğinde yutkundum,benden sonra Ayaz gelecekti sahneye.

Ona baktım biraz göz ucuyla liseyi bitirmiş olmanın verdiği sevinci taşıyordu yüzünde.

Gülümsemesi her zamanki gibi göz alıcıydı esir ediyordu kendisine.

İsmimi söylediklerinde dalgınlığımı bir kenara bırakarak sahneye döndü bakışlarım.
Bir an önce diplomayı alıp gitmek için hareketlendim.

Hocalar bana gülümserken ben de gülümsedim bir kaç hocaya sarıldıktan sonra diplomayı alıp sahneden ayrıldım.

Ayaz'ın bakışlarını üstümde hissettim sahneye çıksa da bana bakmayı sürdürdü.Utanarak yere baktım.
Onun bana olan her bakışında mana arardım ama bugün hiçbir şey aramak istemiyordum.

Diplomasını alıp herkese teşekkür ettikten sonra sahneden ayrıldı.

Benim yanıma geldiğinde bir şey demem gerekli dedim içimden."Tebrik ederim"dedim.

O da biraz düşündükten sonra "Teşekkür ederim"dedi gülümseyerek.

Elimi tutarak "Benimle arka bahçeye gelir misin?Konuşmamız lazım"dediğinde şaşırdım.

"Tamam"diyerek ne diyeceğini merak ederek peşinden gittim.

Heyecandan tuttuğu elim terlemişti fark etmemesini umuyordum.

Ben ondan vazgeçmemiş miydim?Neden şuan onun yanındayım neden şuan onunla yakın olduğumu hissediyorum.

Bir duvarın önünde durduk.Sağ elini perçemlerime götürüp düzeltmeye başladı parmaklarıyla.

"Ne konuşacaktık?"diye sordum.

"Beni hâlâ seviyorsan bana bir şans vermeni isteyecektim"dedi.

"Neden sana bir şans verecekmişim?"dedim ona iddialı olan bir bakış atarak.

"Çünkü seni gerçekten çok seviyorum,uzun zamandır bekliyorum belki bugüne kadar cesaret edip sana olan hislerimi kabullenemedim ama artık her şeyden eminim"dedi.

"Ben artık sana bağlanmaktan korkmuyorum.Söz veriyorum seni bir daha asla üzmeyeceğim"diyerek ekledi.

"Emin misin?"diye bir soru sordum.

Sorumu duymazdan gelip bana yaklaştı dudaklarını yanağıma bastırdı.

"Aşk seninle geliyor bana
Her seferinde yalanlar söyleyerek
kandırıyor beni
Aşk seni anlatıyor bana,
Ne kadar övse de,
Kötü yönlerin var mı diye soruyorum aşka.
Aşk kusurları sevmemi söylüyor bana;
Bu dünyada kusursuz insan yok diyor.
Kusursuz seven de mi yok diyorum aşka"



...

Yeni bölümde görüşmek üzere...

Soğuk Bir Günde Seni Bekliyorum (S.B.G.S.B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin