0. Açıklama

49 12 3
                                    

Merhabalar.

Ben bu hikayeyi 7. Sınıfta yazmaya başlamıştım ve bir arkadaşım ben yazdıkça okuyup bana fikirler veriyordu. Bu hikaye aslında benim için çok değerli çünkü her bir karakter hayatıma girmiş ve çıkmış kişileri temsil ediyor.

Bazı diyaloglar ve olaylar benim kendi hayatımda bizzat yaşadığım olaylardan esinlenilerek yazıldı. Bu hikayeyi yazmamdaki en büyük etken çevrem. Çevrem benim sürekli hayal kurduğumu ve bu hayallere dalınca gerçeklikten bağlantımı kestiğimi fark ettiklerini söylüyordu. Ben de bu hayali yazarsam ne olur diye sürekli merak ediyordum.

Bu hikaye benim kafamda kurduğum milyon kurgunun bir parçası.

Evet, boş zamanlarımda aklımdan hikaye kurguluyorum.

Aslında bu kitabı yazmam çok ani bir karardı. Okuma dersinde aniden bir defter, bir kalem aldım ve potansiyel birkaç konu yazdım.

Sıra arkadaşıma hangisi daha ilgi çekici diye sorduğumda bu kurguyu seçmişti. Doğruyu söylemek gerekirse ben de bu kurguyu seçmesini içten içe istedim. Sağolsun o da yanımda bulundu bu süreçte.

Başta da dediğim gibi bu hikaye benim için çok değerli ama tek sebebi hayatımda yaşadığım olaylar ve diyalogların olması değil. Ben aslında bu kitaba; içimde tuttuklarım, söylemek isteyip söyleyemediklerim, olmasını isteyipte dile getirmekten çekindiklerimi de aktaracağım. Bu kitabın güzel bir anı olarak rafta kalmamasının sebebi bu kitabı okuyan arkadaşımın bana verdiği destek ve bu kitabın birgün basılacağına olan inancıydı.

Bir gün yine beden dersindeyiz ve yine arkadaşım kitabın konusunu, kitabı okumamış arkadaşlarıma açtı ve bir karakterin betimlemesini onlara okudu.

Orada kitabı okumayan arkadaşım omzuma şakasına vurdu ve "bu kitabı yayınlayacaksın değil mi?"diye sordu. Belki o bunu unutmuştur ama ben unutmadım çünkü o bunları söylerken kitabın bir sayfasını bile okumamıştı.

Kitabı okuyup bana destek olan arkadaşıma, kuzenim, kardeşim ve diğer arkadaşlarımdansa çekinmeden gösterdiğim ve ilk yazımındaki onca hataya rağmen okuyup, asla bu konuyu umursamadan her bir detayına kadar incelediği ve bana verdiği mental destek için ne kadar teşekkür etsem azdır.

Dediğim gibi en başından beri bu kitaba olan umudu ve Wattpad'e atmam konusunda olan ısrarı sayesinde bu kitap burada. Bu kitabın profesyonelce yazılmadığının farkındayım ama bu kitaba emek vermediğim anlamına gelmiyor.

Kitabı Wattpad'e atana kadar 3 kere düzenledim. Her seferinde yazdıklarım biraz daha iyi hale geldi. Bu kitap benim ilk kurgum değil. Daha öncede defterime yazdığım birkaç senaryo vardı. Ben ilk bu kitabı paylaşmak istedim. Potansiyel birkaç kurgum var. Bu kitabın bütün bölümleri yazılmış, bazı bölümleri düzenlenmiş olduğu için ilk kitabımın bu kitap olmasının hem benim hem okurlar için daha iyi olacağını düşünüyorum. Henüz yeterli kadar tecrübemin olduğunu düşünmüyorum. Yeterli tecrübeye sahip olmadığım için olmayan bir kurguya her hafta bölüm atamayacağımın farkındayım.

Bunun farkında olduğum için okurların beklentilerini karşılayabileceğim bir kitabı seçtim. Dediğim gibi bu kitabı benim arkadaşım okuyordu ve ben onun yorumlarından cesaret alarak yazıyordum.Yazım veya mantık hataları olursa lütfen beni

İlk bölümde görüşmek üzere
~Dare🌸💫

Non4nis4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin