'Hey Eva!' Maurice komt naar mij toe lopen. We lopen altijd samen naar huis vanuit school. 'Hoi Maus.' groet ik hem 'laten we gaan.' Thuis aan gekomen doen we onze jassen uit en zetten we onze tassen in de gang. Ik loop naar de keuken 'Wat wil je drinken Maus?' vraag ik hem 'biertje' antwoord hij vanuit de kamer. 'Oke' Maus is 18 dus hij mag bier, maar niet te veel anders merkt pap het en dan slaat hij erop los. Niet dat hij dat anders nirt doet. Ik pak een blikje bier uit de koelkast en schenk voor mijzelf een glas chocomel in en zet het op tafel. 'Kaakje?' 'Lekker.' 'Heb je veel huiswerk?' vraag ik hem. 'Nee, heb ik gisteren al afgemaakt.' antwoord hij. Wel logisch eigenlijk want als je huiswerk niet af is dan krijg je ook slaag. 'Ik ga mijn huiswerk nog maken. Na gisteravond heb ik geen tijd meer gehad voor huiswerk.' als ik weer aan gisteravond denk schieten de tranen bijna in mijn ogen. Snel loop ik naar de trap voor Maus het ziet. 'Ik maak het eten wel klaar.' zegt Maus met een stem vol medelijden. Shit hij heeft het toch gezien. Ik pak mijn tas en loop naar mijn kamer op de zolder. Ik heb een kamer met roze soldatenprint behang. Snel ga ik aan mijn bureau zitten en ga beginnen met mij huiswerk. Ik wil alles afhebben voor 9 uur want dan komt papa weer terug en je weet maar nooit wat er gaat gebeuren. 'Het eten is klaar!' roept Maus naar boven net op het moment dat ik mijn spullen aan de kant leg omdat ik klaar ben. Ik loop naar beneden. Ik ruik de geur al van bami met saté. 'Dankje Maus. Mmmm.' Maus weet wel waar ik van hou. Ik ga zitten en schep flink bami op. Maus kijkt mij glimlachend aan. 'Wat?' vraag ik met mijn mond vol bami. 'Gewoon. Jij kan zo blij zijn met bami.' zegt Maus en hij schept zelf ook op. 'Eetsmakelijk.' 'Eetse.' antwoord ik hem.
Na het eten zetten Maus en ik de tv aan, dat doen we altijd en ondertussen ruimen we het huis op voor als papa thuiskomt om 9 uur. Want het huis moet wel echt schoon zijn anders dan slaat hij je. 'Alles ziet er weer netjes uit. Nu zal papa niet boos op ons zijn.' zeg ik tevreden en ik loop naar de keuken om een 2 glazen water te halen voor Maus en mij. Ik plof neer op de bank en neem een slok water. Als ik mijn slok net heb doorgeslikt gaat de deur open. Vanzelf begint mijn hart sneller te slaan. Ik ruik de geur van drank en rook. Natuurlijk is hij weer dronken. Hij komt naar we toe lopen en ik loop achteruit. 'Papa! Nee! Ik wil niet!' schreeuw ik hard. Maurice komt weer terug van de wc en komt voor mij staan. 'Niet doen Maus. Je kan hem niet aan.' waarschuw ik hem maar hij luistert niet. Papa geeft hem een harde klap op zijn hoofd en Maus valt op de grond waarna hij niet meer opstaat. Nu komt papa naar mij toe en begint mij wilt te zoenen en probeert zijn tong in mijn mond te krijgen maar ik houd mijn mond stijf dicht geklemd. Papa word boos en slaat mij en ik kom met mijn hoofd tegen een kastje aan. Ik geef nog een harde gil en dan word alles zwart. Als ik bijkom lig ik vastgebonden op mijn bed en is mijn mond dichtgeplakt. Mijn kleren zijn verdwenen en mijn vader zit naakt op mij. Ik wil gillen maar het lukt niet. Ik voel hem wild mij verkrachtten. Ik laat het over mij komen want als ik ga tegenwerken dan krijg je klappen en duurt het alleen maar langer. Ondertussen gaat het nare liedje van mijn vader door. Don't sit under the apple tree heet het. Ik ken het helemaal uit mijn hoofd wat niet verbazend is na het al meer dan 2 jaar het te moeten aanhoren. Ik voel papa weggaan naar beneden maar ik weet al wat er gaat komen. Hij komt weer terug met een mes en begint mij te snijden maar na een paar strepen houd bij op en terkt zijn kleren aan. Dan snijdt hij mij los en geeft mij nog een zoen. Dan draait hij zich om en loopt weg...
JE LEEST
Young Eva
FanfictionEva is een meisje van 14 en ze heeft een groot geheim. Ze verteld niemand dat geheim en probeert ermee te leven.