'Doruk szemszöge'
Miután Lia igent mondott nem hittem a fülemnek. Nem is hezitált. De a legfontosabb kérdés: mit fogok csinálni vacsorára. Nem szoktam főzni. Nincs tapasztalatom benne. Na mindegy. Gyorsan utána kell néznem hogy mit szokás ilyenkor csinálni.
Sok elvesztegetett idő után hoztam egy gyors döntést miszerint spagettit fogok csinálni. Remélem nem glutén érzékeny.
10 perce kezdtem bele és rá kell jönnöm hogy nem értek a főzéshez, de tudom hogy kit hívják.
-Szia anyu!
-Szia kisfiam. Miben segíthetek?
-Honnan tudtad hogy segítség kell?
-Anyai megérzés, mond mi kell
-Béna vagyok a főzésben. Még házi spagettit sem tudok csinálni
-Dehogynem tudsz. Max ha kell segítség szólsz
-Anyu szerinted miért hívtalak ha nem azért hogy segíts
-jólvan na, akkor mond hogy miben kell segítenem.
-Hát...Öhm... a legelején. A tésztát már kifőztem de a házi szósz kifogott rajtam
-Hogy érted hogy kifogott rajtad. Elfelejtetted a házi szószunk receptjét? Akkor annó minek tanítottam meg neked?
-Jólvan azért nem kell leszedni a fejem egy paradicsomszósz miatt
-Fiam tudhatnád hogy az nem csak egy sima szósz
-Igen tudom. "Családi recept generációk óta"
-Pontosan
Miután anyu tartott egy gyorstalpalót már könnyen ment a munka. Hamar befejeztem. Legalábbis azt hittem. Mikor az órára néztem realizáltam hogy alig maradt időm és még át sem öltöztem. Gyorsan térítettem és átöltöztem. Nagyon kicentiztem mert pont amikor elkészültem csöngettek.
Miután neki álltunk enni láttam Lián hogy ízlik neki (köszi anyu).
-Ez nagyon jó lett. Nem is tudtam hogy tudsz főzni.
-Mert nem is tudok. Kezdők szerencséje.
Miután megettük a főételt jöhetett a desszert.
-A desszertet sajnos nem én csináltam de szerintem jobban jártunk így. 1 vagy 2 szelet almás pitét kérsz?
-Egy elég lesz köszönöm
Letettem elé a tányért és mellé a sajátom. Persze a süti mellé vanília fagyi is jár. 1 percig mindketten csak szuggeráljuk a fagyis kanalat. Utána úgy döntök hogy inkább akkor én kezdeményezek és megkérdezem hogy kér e. Elkezdek a kanál felé nyúlni viszont nem a kanálba hanem egy másik kézbe ütközik a kezem.
-Ó bocsánat csak utánad
-Nem te nyúltál oda előbb
Mind e közben egyikünknek sem tűnt fel hogy már egymás kezét fogjuk
-Doruk ezt még meg kéne beszélnünk
-Mit Lia? Mit? Azt hogy mind ketten ugyan azt érezzük. Vagy talán nincs igazam?
-De igazad van csak...
-Csak mi?
-Félek. Ezt akartad hallani? Félek attól hogy a múlt megismétli önmagát. Ez alatt nem azt értem hogy te is egy őrült zaklatóvá változol aki nem lehet levakarni, hanem azt hogy milyen vége lett. És emlékeztetlek hogy nem túl fényes
-De hisz tudod jól hogy sosem bántanálak. Semmilyen formában
-Igen tudom viszont a rossz tapasztalat nem könnyíti meg a helyzetet
-Mi lenne ha tiszta lappal kezdenénk? Mindent a legelejétől. Még nem ismerjük egymást. Most találkozunk először. Talán így könnyebb lesz feldolgozni a múltat és a jelenre koncentrálni. Benne vagy?
-Mondhatok rá nemet?
-Nem
-Akkor viszont igen
VOUS LISEZ
~két orvos, egy szív~ SZÜNETEL
Roman d'amourKét sokat megélt orvos egymásratalál. ( a csodadoktor ihlette)