'Doruk szemszöge'
Még tegnap megbeszéltem Demirrel hogy átjön és tartunk egy fiús délutánt. A munka mellet nagyon ritkán van időnk ilyenekre. Azt mondta tervez valamit de nem mondta el hogy mit. Remélem semmi őrültséget. Azok után hogy elmondtam neki az érzéseimet Lia iránt talán félnem kéne nem is tudom de szerintem hamarosan kiderül ugyanis 16.15 van. Már így is késik. Az az ember hihetetlen. Nekem papol arról hogy ne késsek el, mert szokásom. Erre most ő késik.
Hirtelen a semmiből megszólalt a csengő. Na csak megérkezett az a jómadár
-végre itt vagy azt hittem hogy már nem is jössz
-na. Azért annyit nem késtem. Vagy igen?
-nem, viszont az idegeimmel játszottál és tudtommal a kórházban pont beteget jelentett az ideg sebészünk szóval nem kéne hogy valami bajom legyen
-jaj te szegény várnod kellett valaki másra. Szerinted nekünk milyen szokott lenni rád várni. Pontosan ugyan ilyen na de ez most nem fontos. Készülj el hamarosan indulunk.
-de hová? Ha nem mondasz semmit nem tudom mit vegyek fel. Azért nem szeretnék zakóján menni mini golfozni .
-nyugi nem oda megyünk, de a zakó remek ötlet
-komolyan? Egyetlen szabad délutánunkon is valami puccos helyre viszel
-nem ez nem az de ha tovább szöttyögsz el fogunk késni
-jól van na! Megyek márNem tudtam hogy hová akar elvinni de muszály vagyok rá hallgatni. Viszont a zakó ötletét elvetettem inkább maradtam a kényelmesen elegánsnál.
-végre kész vagy. Esküszöm a lányok hamarabb elkészültek mint te
-hogy kik??
-ő.., csak általánosságban gondoltam. Tudod mennyi ideig szoktak készülődni
-na igen
-induljunkMár mentünk egy ideje gyalog. Demir egyszer csak megállt és azt mondta hogy menjek tovább ő is mindjárt jön utánam csak valamit a kocsijában hagyott. Furcsálltam de nála már a furcsa is normális. Mindegy hallgattam rá mentem tovább amíg meg nem láttam őt...
KAMU SEDANG MEMBACA
~két orvos, egy szív~ SZÜNETEL
RomansaKét sokat megélt orvos egymásratalál. ( a csodadoktor ihlette)