TANITIM

37 6 20
                                    

Şarabımdan büyük bir yudum aldığımda şarabın dudaklarıma akışını izledi. Bakışları dudaklarımdan boynuma indi ve dudaklarını tenimde gezdiriyormuş gibi hissettim. Kalbimin atışları daha önce hissetmediğim kadar gerçekti.

"Bence artık üzerini değiştirmelisin." dedi yavaşça.

Kaşlarım düşünceli bir ifadeyle çatıldığında üzerimdeki siyah elbiseye baktım. Bütün vücudumu saran, dizimin bir karış altında biten kalem bir elbiseydi, yanında da yırtmacı vardı. Sırtı komple açıktı ve belimdeki Afrodit dövmesi görünüyordu.

Elimdeki kadehi tezgâha koyarak üzerimi değiştirmek için yavaşça tezgâhtan atladım. Mutfağın çıkışına yöneldiğimde bileğimden tutarak gitmemi engelledi. Beni kendine doğru çekti ve belimi tek koluyla sıkıca kavrayıp tezgâha oturttu. Parmaklarını dövmemin üzerinde yavaşça gezdirmeye başladı.

"İzel ben gittikten sonra sana bir hikaye anlatmış. Sen de o hikayeden çok etkilenip ona bu dövmeyi yaptırmışsın."

Gözlerini gözlerimden ayırmadan bana baksa da sessiz kaldım. Onun yanındayken sürekli bana yakın olmasını istediğimi fark ettim. Sürekli bir sebeple ona dokunmak istiyordum.

Kaşları hafifçe çatılı bir halde, "O dövmeyi neden yaptırdın?" diye sordu.

Çatık kaşlarına, yüzündeki karmaşık ifadeye ve gözlerinin derinliklerine baktım. Aramızdaki mesafe birbirini çeken iki manyetik alan gibi biz farkında bile olmadan yavaş yavaş kapanıyordu. Onun varlığına dair içimde o kadar güçlü bir his vardı ki sanki yaşananlar bizi bir araya getirmemişti, sanki biz bir araya gelelim diye tüm bunlar yaşanmıştı.

"Afrodit'i tanıyor musun?"

Bir elimi yavaşça göğsüne yerleştirdim ve kalbinin üzerine yerleştirdiğim elime baktım. Kasları parmaklarımın altında gerildi.

Başını iki yanına sallayarak, "Hayır." dedi.

Göğsündeki elimi yumuşak bir dokunuşla teninde kaydırdım ve karnındaki gerilen kasların üzerinde durdurdum.

"Afrodit Yunan mitolojisinde Zeus ve Dione'nin kızı. Roma Mitolojisindeki ismi de Venüs. Deniz köpüğünden doğduğu için ona denizden çıkan anlamına gelen Afrodit ismini vermişler. Aşk Tanrıçası Afrodit insanların kalplerine hayat verebiliyormuş. Bütün Tanrılar Afrodit'e aşıkmış ama Afrodit istemese de topal ve çirkin olan Ateş Tanrısı Hephaistos'la evlenmiş. Efsaneye göre Savaş Tanrısı Ares de Afrodit'e aşık olmuş ama Ares yakıp yıkan, kan ve barut kokan bir Tanrı'ymış. Yine de her şeye rağmen Afrodit'ten vazgeçmemiş. Verdiği hediyeler ve söylediği güzel şeylerle Afrodit'in kalbini çalmış. Hephaistos demirhanede çalışırken hep Afrodit'in yanına geliyormuş."

Boğuk bir sesle, "Ares gibi bir Savaş Tanrısı nasıl Aşk Tanrıçası'na aşık olabilmiş?" diye sordu.

Ardından bana yaklaşarak aramızdaki mesafeyi iyice kapattığında kokusu burnumu doldurdu. Bacaklarımın arasına yerleşirken bir eli belime gitti ve beni çekerek tezgâhın üzerinde kendine doğru kaydırdı. Geriye doğru sıyrılan elbise bacaklarımı tamamen açıkta bıraktı.

Dudakları dudaklarıma o kadar yakındı ki nefesi nefesime karıştı.

"Ares de Afrodit'e bu yüzden aşık olmuştu zaten çünkü aşk savaş kadar karanlık, savaş da aşk kadar ahenkliydi."

Fısıldayarak, "O dövmeyi yaptırdın çünkü bana Ares olduğumu göstermek istedin." dedi. "Ares benim ve sen benim cehennem ateşimde yanmak istiyorsun."

Sanki ruhum onu kalbimden, zihnimden önce tanıyordu ve bu dünyaya bir arayış için gelmişti. Onun yanındayken tamamlanmış hissediyordum. Tanıştığımız o ilk anda bile aslında gerçeği içimdeydi ama onu keşfetmemiştim.

"Atlas."

Tüm ruhunu yansıtan mavi gözleriyle gözlerimin içine bakarak, "Selin." dedi.

Yüzünü iki elimin arasına aldım. Alnımı onun alnına yaslayarak gözlerimi kapattım ve sadece nefesini hissettim.

"Benim de kalplere hayat vermek gibi bir şansım olsaydı hayat vereceğim tek kalp seninki olurdu."

_

"Aşk bana ölümün kan kırmızısı rengini anımsatıyor..."

Güzelliğiyle kalplere dokunan, kalplere hayat veren kadın...
Başkalarının kalplerine hayat verirken kendi kalbinden olan...
Aşkın yeryüzündeki tek temsili...
Ares'in Afrodit'i...
Siyaha çalan bir kalbe hayat verebilir misin?
Sahip olabilir misin o kalbe rengini geri vermeden?
Ve karşı koyabilir misin aşka kalp kırmızı rengine yeniden kavuşmuşken...

_

Yeni bir dünyaya , yeni bir maceraya adım atıyoruz sıkı tutunun.

Bu hikaye konusu Yunan Mitolojisi'nden esinlenerek tasarlanmış olup, hiçbir dizi, film ve kitapla alakası bulunmamaktadır. Tamamen özgündür.

Instagram, rkyytgn

_

FISILTI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin