Fısıltı'nın en sevdiğim bölümlerinden biri oldu. Bu bölümün Atlas Tekin'i ve etkisi bambaşka.
Lana Del Rey, Art Deco
İyi okumalar!
Aynı gecenin ardında beni bekleyen bekleyen sabahlar değişmişti. Karanlık bir dünyanın içine düşmüştüm ve bu karanlık dünyada tehlikenin nereden geleceğini bilmiyordum.
Gözlerim daima açık olmalıydı.
Kulaklarım her sesi duymalıydı.
Görmeli, işitmeli ve bilmeliydim.
Bahçenin içinde tedbirli adımlarla yürürken yakalanmamak için etrafı kontrol ettim. Etrafta hiç kimsenin olmadığını gördüğümde adımlarımı hızlandırarak Agah'ın arabasına yöneldim. Vakit kaybetmeden arabanın kapısını açtım ve arabaya binerek arabanın kapısını kapattım.
Agah uyurken odasına girip paltosunun cebinden arabasının anahtarını çalmıştım. Kolay olacağını düşünmemiştim ama anahtarı çaldığımı fark etmemişti bile.
"Siz daha Selin Yıldıray'ı karşınıza almamanız gerektiğini bilmiyorsunuz."
Motoru çalıştırdım ve arabayı bahçeden hızla çıkararak dikkatimi ön camdan yola verdim. Araba boş yolda hızla ilerlemeye başladı. Kaçmayı başardığımı düşünüyordum ama dakikalar sonra siyah bir motorun beni takip ettiğini gördüm. Takip mesafesi koyarak peşimden geliyordu. Dikiz aynasından arkamdaki motora dikkatle baktığımda beni takip eden kişinin Atlas olduğunu anladım. Atlas'ın zeki bir adam olduğunu biliyordum ve kaçtığımı fark etmesi beni şaşırtmamıştı. Aramızdaki mesafe azaldığında gaza daha sert bastım ve araba daha da hızlandı.
"Canın oyun oynamak istiyorsa oynarız."
Vitesi geriye alıp gaza iyice yüklendiğimde araba hızla öne atıldı ve motorla aramızdaki mesafe açıldı. Hızımı azaltmadan direksiyonu birden dar bir yola doğru kırdım. Neredeyse araba yoldan çıkıyordu ama son anda toparlayarak ilerlemeye devam etti. Arabayı ters yöne döndürdüğümde tekerlekler keskin bir U dönüşü yaptı. Dönüş yaparken aramızdaki mesafe tekrar azaldı. Direksiyonu çevirerek direksiyonun kontrolünü sağladım ve tekrar gaza bastım. Sağ şeride geçtiğimde Atlas viraj yaparak yolumu kesti. Ona çarpmamak için panikle ayağımı gazdan çektim ve frene bastım. Araba sert bir frenle durduğunda arkasında toz bulutu oluşturdu.
Planım ters gitmişti. Kendimi yenilmiş hissettim ve ellerimi öfkeyle direksiyona vurdum.
"Hassiktir!"
Atlas başındaki siyah kaskı çıkararak motorun üzerine bıraktı ve motordan indi. Arabaya doğru ilerlemeye başladığında arabadan inmeden onu izledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FISILTI
General Fiction"Aşk bana ölümün kan kırmızısı rengini anımsatıyor..." Güzelliğiyle kalplere dokunan, kalplere hayat veren kadın... Başkalarının kalplerine hayat verirken kendi kalbinden olan... Aşkın yeryüzündeki tek temsili... Ares'in Afrodit'i... Siyaha çalan...