MÜSLİST
3.Bölüm: İşaret
~~~
Kulaklarımdan zihnime sızan bir melodiyle birbirine yapışmış olan göz kapaklarımı zorlanarak açtım. Boynumda keskin bir acı vardı, sanırım oturarak uyuya kalmışım.
Bakışlarımı pencereye çevirdiğimde zifiri karanlıkla karşılaştım, oflayarak sitem ettim.
Bu saatte kim arıyordu beni!?
Kafası hâlâ karnımda olan Yusuf'a baktım, uyuyordu. O uyanmadan şu telefonu açmalıydım.
Yatağın sağında duran komodinin üzerindeki telefonuma uzanıp elime aldım. Oda karanlık olduğu için telefonun ışığı gözlerimi kamaştırmıştı, gözlerim ışığa alıştıktan sonra saate baktım.
Saat sabahın 04.00'üydü! Bu saatte kim, ne için arardı Allah aşkına!?
Bakışlarımı arayan kişinin ismine çevirdiğimde bilinmeyen bir numara olduğunu gördüm.
Kaşlarım çatılırken tereddütle aramayı açp kulağıma götürdüm.
"Alo?" Dedim sorarcasına.
Karşı taraftan bir hışırtı sesi geldiğinde tekrar konuştum.
"Alo! Kimsiniz?"
Gecenin bu saattinde beni uykumdan eden kişiye iç sesim lanetler ederken karşı taraftan sonunda bir ses gelmişti.
"Alo..."
Sesi o kadar boğuktu ki sanki suyun altından konuşuyormuş gibiydi.
"Kimsiniz? Gecenin bu saatinde beni niye arıyorsunuz!? Konuşmayacaksanız kapatacağım!" Diyerek öfkeli bir sesle konuştuğumda karşı taraf panikleyerek beni durdurmuştu.
"Durun! Durun, lütfen kapatmayın."
Kaşlarım çatıldığında gecenin bu saatinde telefon şakasına maruz kaldığıma inanamıyordum. Çünkü telefon şakasından başka ne olabilirdi?
Sıkıntılı bir nefes verdiğimde telefonu kulağımdan uzaklaştırıp kapatmak için harekete geçtiğim an zihnimi altüst eden bir ses duraksamamı sağlamıştı.
"Bana yardım et!"
Tüm vücudum donup kalırken telefonla bakışıyordum.
"Ne..."
Şok içinde kalırken tekrar ses gelmişti karşı taraftan, "yardım-" bir anda telefon kapandığında kafam karışmış bir şekilde telefona bakakaldım.
Yardım et mi demişti o?
Ben bunu daha önceki rüyamda görmüştüm...
Nefes al Hira!
İç sesimin komutuyla nefesimi tuttuğumu fark edip derin bir nefes alıp verdim anında.
Yusuf hâlâ uyurken karnımın üzerindeki kafasını yavaşça yastığa yerleştirdikten sonra ayaklarımı yataktan sarkıttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜSLİST (Adem'in soyundan olanların aşk-ı münakaşası)
ChickLitAllah'ın verdiği bir işaret ile çıktığı bu yolda tek dayanağı Rabbi olan Hira'yı neler bekliyordu? Ateistliğin yüz karası olan, hiçbir dine saygısı olmayan, sevdiği kadınla sınanacak olan Asaf'ın bundan sonra hayatında neler olacaktı? Alemlerin Rabb...