Мірабель.
Я застигла на місці, стоячи посеред бібліотеки, де мене залишив Вінсенте в повному здивуванні. Я була певна, що він відмовив мені. А зараз він приходить і простягає мені руку допомоги. Що це, як не гра в її чистому прояві?
Я не зрушила з місця, поки мене не гукнув батько. Він зайшов разом з мамою до мене, перебуваючи точно в такому ж шоці.
- Значить це правда, - все ще не вірячи сказаному, підійшов він до мене.
Говорити мені не було чого, тому я мовчала. Мені не було чого додати чи заперечувати. Вінсенте приголомшив навіть мене. Але на диво сьогодні батько не був так засмучений думкою про спорідненість із родиною Гроттаросса.
- Що він тобі сказав? - запитала мама, досі кутаючись у халат, звертаючись до батька.
- Він запропонував непогану угоду, від якої гріх відмовлятися, - загадково відповів батько. - Він зробить усе, щоб мене знову обрали мером міста. Єдине, що не тішить, то це те, що працювати мені доведеться на нього, і тільки.
Судячи з висловлювання матері, ця заява не особливо їй про щось говорила, а батько був трохи стривожений зміною влади.
Тато обернувся до мене, взявши моє обличчя в обидві руки. Наші очі зустрілися в безмовній бурі. І я не знала, чого чекати від нього, коли між нами витала така атмосфера, що хотілося втопитися в першій калюжі, що тільки трапиться на нашому гіркому шляху.
- Будь слухняною дівчинкою, Мірабель, і можливо тоді все нарешті налагодиться, - його голос став тихіше, а очі впроваджувалися в мої непорушні стіни болю. - Можливо, це саме той момент, коли тобі варто впасти на коліна, щоб влада впала до моїх.
Він поцілував мене в лоба, тавруючи своєю фальшивою любов'ю. Він мучив мене, моє серце і душу протягом 19 років і досі думає, що лікував мене від не існуючих вад. Він настільки помиляється у своїх силах і владі наді мною, що ще не знає до якої прірви він наближається.
Якщо я колись і впаду на коліна, то тільки для того, щоб краще бачити, як він здригається у смертельній агонії.
- Звичайно ... тату, - погоджуюсь я, киваючи. Цього разу я не стала йому зухвальствувати, для цього більше немає потреби. Помста - страва, яка подається холодною. І я почекаю... Я чекатиму стільки, скільки доведеться.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Яка на смак пристрасть
Любовные романыКоли Мірабель в черговий раз розуміє що не може перебувати в "клітці", яка висмоктує з неї все живе, вона вдається до крайніх заходів. Дівчина, якій 19 років, яка не має права голосу на власне життя, звучить абсурдно. Випадково познайомившись із чол...